Gå til innhold

Lønn OG feriepenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig å få kun feriepenger?

På konto nå står plutselig begge deler....

 

Anonymous poster hash: 422e4...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du på timebasis så får du timene dine fra mai også :)

 

Anonymous poster hash: 5211a...87f

Skrevet

Nei det er kun fastlønn.

HI

 

Anonymous poster hash: 422e4...1a3

Skrevet

Det varierer. Husk at lønna / feriepengene må du spare til du skal ha ferie for da blir du trukket i lønn.

 

Anonymous poster hash: 118d7...2e6

Skrevet

Det kommer ann på om du har "betalt" eller ubetalt ferieuker.

Skrevet

Er det ikke vanlig å få kun feriepenger?

På konto nå står plutselig begge deler....

 

Anonymous poster hash: 422e4...1a3

Kan det være du får feriepenger og en månedslønn slik at du ikke får noe før i August igjen? Her er det slik (de på lønningskontoret skal også på ferie...)

 

 

Anonymous poster hash: eaf1f...bdf

Skrevet

Da får du ikke noe neste måned. Ganske vanlig (og litt teit) å gjøre det sånn.

 

Anonymous poster hash: 1109c...873

Skrevet

Kommer an på hvor du jobber og hva slags lønningssystem man har. Jeg er kommunalt ansatt og får feriepenger når jeg tar ferie, og lønn måneden etter. Min samboer er ansatt privat, han kan få feriepenger når han vil, de blir ikke automatisk overført når han tar ferie. Han får til enhver tid lønn for timene han har jobbet. Har han brukt opp feriepengene, så kan han da risikere å ikke få penger en mnd hvis han da har hatt ferie. Men han sparer/ber om å få feriepengene når han skal ha ferie selvfølgelig...

 

Anonymous poster hash: 886fd...858

Skrevet

her får jeg bare feriepenger i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...