Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Mannen og jeg prøver, og har ikke så mye peiling. Vi bestemte oss nå i kveld for å begynne, så jeg har startet å undersøke ved å blant annet melde meg inn her Første dag i siste mens var 22 mai. Har jeg stor sannsynlighet for å bli gravid i kveld? Kan noen eventuelt linke til eggløsningskalkulator på nett hvis det finnes? Anonymous poster hash: 6a16c...8a1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Ha sex annenhver dag! 😊 Anonymous poster hash: 30925...510
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Har du regelmessig syklus? Vil tro dere er for sent ute denne prøveperioden, med mindre du har 5 ukers syklus. Ha sex annenhver dag ca, spis sunt, hold deg i aktivitet, ikke drikk alkohol eller røyk, og hold ei sunn vekt. Alt dette gjelder for både deg og mannen, og er essensielt for prøvere Anonymous poster hash: 7b719...ca1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Du har eggløsning ca 14 dager før forventet mens. Eggløsningskalkulator kan du google deg fram til, den på babyverden er grei å bruke. Ellers er denne siden greit for en fersk prøver: http://www.syklus.info/ Anonymous poster hash: 3764d...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå