Gå til innhold

Så lei meg i kveld :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså- jeg føler at jeg misslykkes i så mye..

Jeg har en utdannelse som jeg ikke får brukt. Det er en kunstutdannelse, og jeg klarer ikke å drive som kunstner. Har prøvd og klarer det ikke - er ikke noen selgertype og altfor forsiktig av meg. Jeg har tatt ulike videreutdannelser for å få jobb, uten at det har gitt noe annet enn vikariater. Nå står jeg igjen uten jobb og søker i vei på jobber fra høsten. Det er det værste jeg vet. Nå har jeg søkt så mange jobber- og omtrent hver dag får jeg mail om at de har annsatt noen andre i stillingen. Hver gang jeg får den mailen dynker det litt i magen.. :-( jeg gir ikke opp, men kjenner at det blir vanskelig å "holde masken". Jeg har forsøkt i årevis å få fast jobb- får ikke kjøpt noe leilighet sånn som det er nå. Får ikke tenke langsiktig og sette meg inn i ny kunnskap om jobbtema. Føler meg virkelig som at ingen har bruk for meg, og som en misslykket voksen. Vet ikke hva jeg vil med dette- bare lufte tankene mine litt. :-/

Anonymous poster hash: a3f93...026

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😘

Anonymous poster hash: 7bca7...7e9

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet. Men hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt kunstmuseer å hørt personlig om de trenger folk.

Jeg tenker at du må være en stor ressurs i en slik jobb

Anonymous poster hash: 06863...cc5

Skrevet

Kjenner jeg begynner å missunne andre det jeg ønsker å få til selv. Og hater den egenskapen med meg selv.

Andre som klarer å få jobb- ha stabilitet rundt seg ift økonomi- kjøper hus- har bil og råd til å tenke på om den er ny/trygg osv..

Andre som har tillit og mulighet til å utvikle seg i jobben sin. Som får brukt og klarer å drive med kunsten sin uten å gå på tvers av familien mtp tid- og lønn.

Andre som kan gi barna hvert sitt rom og som kan velge å la barna få ha de fritidsaktivitetene de ønsker å drive med og gi dem utstyret til det.

Uff- liker ikke meg selv når jeg kommer i dette lunet. :-(

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet. Men hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt kunstmuseer å hørt personlig om de trenger folk.

Jeg tenker at du må være en stor ressurs i en slik jobb

Anonymous poster hash: 06863...cc5

Takk :-) her jeg bor er det desverre vanskelig å få jobb på kunstmuseum.. Jeg bor i en stor by, men det er mange uten arbeid i min bransje og mange som har mer arbeidserfaring enn meg som søker på jobbene.. :-(

Skrevet

😘

Anonymous poster hash: 7bca7...7e9

Takk snille fremmede på internett som svarer på en anonyms tanker <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...