Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har en vennine som virkelig kunne trengt noen "nye" klær,men pga økonomien så har hun ikke råd til å kjøpe det. Kan hun kontakte "hjelp oss å hjelpe"? Er jo kanskje noen som har klær i rette størrrelsen som gjerne vil hjelpe med å gi vekk klær til en som trenger det. Eller er det sånn at de kun hjelper å få inn klær til barn? Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 De tar inn det de kan. Og de legger ut om de kan hjelpe en bestemt familie med diverse nødvendigheter. Ta direkte kontakt med Siw Gateteam på Facebook. Hun organiserer mye for dem tror jeg det er. Det har familier, enkelt personer og de faste vennene hennes på gata fått masse hjelp! Anonymous poster hash: 7e511...b68
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 De tar inn det de kan. Og de legger ut om de kan hjelpe en bestemt familie med diverse nødvendigheter. Ta direkte kontakt med Siw Gateteam på Facebook. Hun organiserer mye for dem tror jeg det er. Det har familier, enkelt personer og de faste vennene hennes på gata fått masse hjelp! Anonymous poster hash: 7e511...b68 Men kan hun be om hjelp fra Siw når hun ikke holder til i Oslo da? Trodde det var sånn at Oslo hjelper kun de som bor der. Skal be hun sjekke om det finnes " hjelp oss å hjelpe" der hun bor Flott at de kan be følgerene om klær til voksne også,for godt mulig at noen har klær de ikke bruker som de vil gi vekk til en som virkelig trenger det. Har ikke all verdens med penger selv men tenkte å tilby meg å betale frakt om " hjelp oss å hjelpe" eventuelt må sende klærene. Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Hjelp oss å hjelpe i mitt distrikt (på vestlandet) hjelper iallefall til med alt som folk evt. skulle trenge, inkludert klær til voksne. Selvfølgelig kan hun spør Anonymous poster hash: ce7e9...5e7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har en vennine som virkelig kunne trengt noen "nye" klær,men pga økonomien så har hun ikke råd til å kjøpe det. Kan hun kontakte "hjelp oss å hjelpe"? Er jo kanskje noen som har klær i rette størrrelsen som gjerne vil hjelpe med å gi vekk klær til en som trenger det. Eller er det sånn at de kun hjelper å få inn klær til barn? Anonymous poster hash: 37e1a...4c8 Nei det kan hun ikke...virker som hun klarer seg greit ellers så da er det nok andre som sliter mye mer. Har hun ikke mat er det noe helt annet! Anonymous poster hash: 68bab...aa8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har en vennine som virkelig kunne trengt noen "nye" klær,men pga økonomien så har hun ikke råd til å kjøpe det. Kan hun kontakte "hjelp oss å hjelpe"? Er jo kanskje noen som har klær i rette størrrelsen som gjerne vil hjelpe med å gi vekk klær til en som trenger det. Eller er det sånn at de kun hjelper å få inn klær til barn? Anonymous poster hash: 37e1a...4c8 Nei det kan hun ikke...virker som hun klarer seg greit ellers så da er det nok andre som sliter mye mer. Har hun ikke mat er det noe helt annet! Anonymous poster hash: 68bab...aa8 Jo det kan hun. Hjelp oss å hjelpe hjelper med mye forskjellig, ikke bare mat. Anonymous poster hash: 27c08...73c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Hun kan selvfølgelig spørre. Hjelp oss å hjelpe kan også bidra I slike tilfeller, ikke bare når man ikke har mat. Å ha klær på kroppen er viktig det også. Anonymous poster hash: b5852...237
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har levert masse klær til Hjelp oss å hjelpe. Både til dame og barn. Klart hun kan spørre Anonymous poster hash: da8f0...090
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 stakkars barna hennes Anonymous poster hash: ab7d9...af2
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 stakkars barna hennes Anonymous poster hash: ab7d9...af2 Det var nå også noe å si! Hvorfor er det synd på de? Anonymous poster hash: 16943...2d3
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Jeg leverer stadig klær og ting til min tante som er en av kontaktpersonene i fylket her. Har levert masse klær fra meg selv, mannen og selvfølgelig ungene. Det er ikke bare de som sliter så mye at de må på sosialen som får hjelp, så det er bare å kontakte de! Søk de opp på facebook i ditt fylke og se.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 stakkars barna hennes Anonymous poster hash: ab7d9...af2 Syns det er verre at mor går med hullete klær fordi hun ikke har råd til å kjøpe noe nytt. Barnet får jo ikke vite at mor får klær av andre. Han er uansett bare 3 år så han skjønner ikke så mye uansett om mor møter noen som gir hun klær. Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Jeg leverer stadig klær og ting til min tante som er en av kontaktpersonene i fylket her. Har levert masse klær fra meg selv, mannen og selvfølgelig ungene. Det er ikke bare de som sliter så mye at de må på sosialen som får hjelp, så det er bare å kontakte de! Søk de opp på facebook i ditt fylke og se. Ser nå at akkurat der hun bor så har de ikke "hjelp oss å hjelpe". Men kan kanskje kontakte en av de andre å forklare situasjonen å spørre om det likevel er mulig å få hjelp. Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Jeg leverer stadig klær og ting til min tante som er en av kontaktpersonene i fylket her. Har levert masse klær fra meg selv, mannen og selvfølgelig ungene. Det er ikke bare de som sliter så mye at de må på sosialen som får hjelp, så det er bare å kontakte de! Søk de opp på facebook i ditt fylke og se. Ser nå at akkurat der hun bor så har de ikke "hjelp oss å hjelpe". Men kan kanskje kontakte en av de andre å forklare situasjonen å spørre om det likevel er mulig å få hjelp. Anonymous poster hash: 37e1a...4c8 Det kan hun. Evt kan du/hun se om dere finner en annen organsisasjon med sammer formål. Det finnes flere utover Hjelp oss å hjelpe som driver med det samme Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #15 Skrevet 10. juni 2015 Jeg leverer stadig klær og ting til min tante som er en av kontaktpersonene i fylket her. Har levert masse klær fra meg selv, mannen og selvfølgelig ungene. Det er ikke bare de som sliter så mye at de må på sosialen som får hjelp, så det er bare å kontakte de! Søk de opp på facebook i ditt fylke og se. Ser nå at akkurat der hun bor så har de ikke "hjelp oss å hjelpe". Men kan kanskje kontakte en av de andre å forklare situasjonen å spørre om det likevel er mulig å få hjelp. Anonymous poster hash: 37e1a...4c8 Det kan hun. Evt kan du/hun se om dere finner en annen organsisasjon med sammer formål. Det finnes flere utover Hjelp oss å hjelpe som driver med det samme Lykke til! Takk for tipset! Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Gjest Kira Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 Selvsagt kan hun det Jeg er selv frivillig i en lignende organisasjon, og vi hjelper til med klær, sko og utstyr til både mor, far og barn. Be hun kontakte nærmeste organisasjon, evnt hjelp henne du hvis hun ikke tør selv. Det er mange som synes det er fælt å ta det skrittet for å be om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Selvsagt kan hun det Jeg er selv frivillig i en lignende organisasjon, og vi hjelper til med klær, sko og utstyr til både mor, far og barn. Be hun kontakte nærmeste organisasjon, evnt hjelp henne du hvis hun ikke tør selv. Det er mange som synes det er fælt å ta det skrittet for å be om hjelp. Dessverre hadde de ingen sånn organisasjon der hun bor,men godt de hjelper foreldrene som trenger det også Anonymous poster hash: 37e1a...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå