Gå til innhold

Jeg må bare få anbefale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hakkebakkeskogen!! For en fantastisk forestilling! Var der i helgen, og var litt bekymret om det ville fange mine barns oppmerksomhet da de aldri har hørt om hakkebakkeskogen, men de satt som forhekset fra ende til annen.

Alle som har mulighet bør reise dit! 👍🏼

Anonymous poster hash: 18745...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke barn, men kunne tenkt meg å se den selv ;)

Anonymous poster hash: 9845f...60c
Skrevet

typisk at de ikke har noen forestillinger i Bergen :(

Anonymous poster hash: 8c747...ff2
Skrevet

Kommer i Bergen til høsten. På Fyllingsdalen teater

Anonymous poster hash: 65f92...180

Skrevet

typisk at de ikke har noen forestillinger i Bergen :(

Anonymous poster hash: 8c747...ff2

Ser jeg glemte å skrive det, men mente hakkebakkeskogen i dyreparken i Kristiansand, ikke teater ☺️

Skrevet

Hvor gamle er ungene dine? Vi leser hakkebakkeskogen hver kveld til eldste her, hun elsker det, men lurer på om vi skal vente et år eller to med å dra dit for at di skal få mest utbytte av det. Mine er 2 og snart 4 år :)

Anonymous poster hash: 6c2ef...011

Skrevet

Hvor gamle er ungene dine? Vi leser hakkebakkeskogen hver kveld til eldste her, hun elsker det, men lurer på om vi skal vente et år eller to med å dra dit for at di skal få mest utbytte av det. Mine er 2 og snart 4 år :)

Mine er tre og fire.

Torturen gjennom skogen varte ca 35 minutt, og scenene var fordelt utover så de rakk ikke å bli verken utålmodige eller lei 😊

Skrevet

Mine er tre og fire.

Torturen gjennom skogen varte ca 35 minutt, og scenene var fordelt utover så de rakk ikke å bli verken utålmodige eller lei 😊

Haha, torturen skulle jo være togtur 😂😂😂

Skrevet

Hahaha trodde faktisk du mente tortur først at det å gå gjennom skogen var det kjedelige :P Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...