Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Det går mot brudd - meg med mann som ikke ville ha sex på over ett år. Hadde prat med ham i dag og han sa at med mindre jeg blir penere så klarer han ikke å tenne på meg, og det blir ingen sex. Han er imidlertid villig til å fortsette å bo sammen som familie, bare uten sex. Han sier at han elsker meg. Tror jeg leverer inn separasjonspapirer neste uke, jeg tar ingen plastiske operasjoner for at mannen skal ha lyst på meg, samtidig som jeg nektet å leve i sølibat resten av livet. Anonymous poster hash: 837ba...0ea
Todii Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Holder jeg med deg i. Lykke til, vil tro du får det bedre uten han
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Du har vært mer enn tålmodig. Pakk kofferten og finn deg en som liker deg som du er. Anonymous poster hash: 1c03c...128
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Tenner du på han da med den væremåten? Anonymous poster hash: c0dde...3bc
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Tenner du på han da med den væremåten?Anonymous poster hash: c0dde...3bc Merkelig nok, ja. Han er sexy i mine øyne, jeg har stor sexdrift og elsker ham. Alt annet i forholdet fungerer fint. Anonymous poster hash: 837ba...0ea
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Han virker som et rasshøl. Kom deg videre i livet, han fortjener deg ikke. Anonymous poster hash: ea368...11c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Men i alle dager. Sier han direkte til deg om at du må bli penere for at han skal ha lyst på deg?unnskykd meg, men for en dust! Jeg hadde vært flytta for lengst! Anonymous poster hash: ca129...3ae
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Oi! Hva mener han med penere? Har du forandret deg mye siden dere ble sammen? Hvis du er overvektig er det jo noe som kan endres på, men da ville jeg nok gjort det slutt først og så slanket meg etterpå. Anonymous poster hash: 1f1e5...a67
Mrs Smith Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Herregud det er vel ikke noe å lure på, kvitt deg med drittsekken. Du fortjener da mye mer enn en idiot som klager på utseendet ditt.
the amazing spidermamma Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Sexlyst sitter i hodet. Hvis han ikke tenner på deg, hjelper det ikke med all verdens plastiske operasjoner (hvis det skulle være et reelt alternativ). Det er han som er kjip, og det er hos ham feilen ligger. Nå tar jeg forbehold om at du ikke har fått fullt av vorter i fjeset og lagt på deg 100 kilo siden sist dere hadde sex.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Du fortjener å være i et forhold hvor du har det bra så du gjør rett ovenfor deg selv. For en utrolig sårende og nedlatende ting å si til livspartneren og mor til sine barn!! Anonymous poster hash: f6941...96c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 Å herregud. For en idiotisk mann. Kom deg vekk. Du er god akkurat som du er!!!!! Anonymous poster hash: 5fa51...112
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #13 Skrevet 9. juni 2015 Han virker ikke helt frisk. Du fortjener bedre enn dette! Anonymous poster hash: e12a5...da1
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2015 #14 Skrevet 9. juni 2015 Lykke til. Han høres ut som en dust. Hvis du må "bli penere" så må vel han klare å "bli glupere".
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #15 Skrevet 9. juni 2015 Høres for meg ut som om han egentlig ønsker ut av forholdet selv, men ikke vil være den som ber om skillsmisse. Så han kommer med en total dealbreaker for å få deg til å ta steget med skillsmisse. Da slipper han å få på seg at det var han som ville gå. Noen menn er utrolig feige når det kommer til akkurat det der. Tenker du oppdager at du får det mye bedre uten en slik mann, Hi. Lever inn separasjonspapirene og drit i hensikten hans med å si det han gjorde. Han fremstiller seg selv som en komplett dust ved den kommentaren, så da er det like godt å slippe å dras med ham i årene fremover. Lykke til videre Anonymous poster hash: 13f41...77f
LME1001 Skrevet 9. juni 2015 #16 Skrevet 9. juni 2015 Jeg synes du bør kvitte deg med noen kilo. Ca 85 kg vil jeg anta han veier?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #17 Skrevet 9. juni 2015 Hvorfor synes han at du er blitt mindre attraktiv? Anonymous poster hash: f7aa5...5de
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #18 Skrevet 9. juni 2015 Jeg tviler på at dette er sant. Har vanskelig for å tro at mannen som sier han elsker deg, ikke vil ha sex ned deg. Anonymous poster hash: fecb1...f16
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #19 Skrevet 10. juni 2015 Han syntes vel du var pen når du ble sammen med han? Mulig du har forandret deg, men sjelden en gjør det til de grader? Og etterhvert bør vel kjærlighet handle om mer enn utseende! Kan ikke skjønne noe annet enn at det er alvorligere problemer her enn lyst og sex! Jeg vet ikke om jeg hadde kommet meg over en så stygg kommentar! Synes det var slemt sagt til en han sier han er glad i, uansett hva han måtte mene! Lykke til 😊 Anonymous poster hash: bcdad...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå