Gå til innhold

Festeblødning 4dpo, er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk bittelitt rosa utflod i morges og litt utpå dagen. Ingenting nå. Det er akkurat likt festeblødningene jeg har hatt i tidligere svangerskap, men jeg husker ikke hvilken dpo jeg fikk dem på.

Jeg er ca.4dpo nå. Er det mulig med en festeblødning så tidlig?

Jeg er så spent! Jeg har faktisk vært veldig obs på festeblødning i tdligere pp og da har det ikke vært noe. Da har jeg heller ikke vært gravid.

Jeg er også en nysgjerrig og erfaren tappetafser, og livmortappen min har i tidligere perioder vært hard g vekslet mellom å være høyt og lavt.

Nå er den helt flat og veldig myk, jeg har aldri kjent den så myk før.

Ååå jeg håper jeg er gravid!

Anonymous poster hash: 90d75...cab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke husker feil så kan egget feste seg etter 3 dager. Håper du er gravid :)

Anonymous poster hash: ca3fe...458

Skrevet

Om jeg ikke husker feil så kan egget feste seg etter 3 dager. Håper du er gravid :)

Takk :D

Skrevet

Noen andre som vet? Det har ikke vært mer rosa blod i går kveld eller i dag.

HI

Skrevet

Liten oppdatering: Fikk litt beige farge på papiret i går, men ingenting etter det.

I går hadde vi sex, var litt redd for å spotte etter det, men det kom ingenting. Jeg ville blitt urolig hvis jeg spottet mer enn en dag, for da ville jeg nok trodd det var en tidlig mensspotting istede.

Jeg fant noen andre tråder om tidlig festeblødning og senere positiv test:

http://community.babycentre.co.uk/post/a16380675/bleeding_at_5dpo_update...its_a_bfp

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144152701-festesmerterliten-blødning-4dpo/page-1#entry146527119

HI

Skrevet

Oppdatering:

Jeg liker ikke tråder som aldri får en oppdatering, så jeg vil bare si at jeg er gravid!  :hoppendeglad:    Fikk positiv test i dag :smilorange:

HI

Skrevet

Gratulerer!! Så fascinerende med festeblødning syns jeg, aldri opplevd det selv, men har jo lest om det. Det må ha vært noen spennende dager fram mot IKM. Nyt svangerskapet 😊

Anonymous poster hash: 950eb...4ed

Skrevet

Gratulerer! :D Begge gangene jeg ble gravid så blødde jeg bittelitt dagen etter, aldri blødd ellers som gravid (bortsett fra under fødselen og en SA) eller utenom mens. Men tviler for at fasteblødning kan skje dagen etter sex

Skrevet

Gratulerer! :D Begge gangene jeg ble gravid så blødde jeg bittelitt dagen etter, aldri blødd ellers som gravid (bortsett fra under fødselen og en SA) eller utenom mens. Men tviler for at fasteblødning kan skje dagen etter sexAnonymous poster hash: ca3fe...458

Alrså jeg vet begge gangene når jeg ble gravid, gidder ikke forklare :)

Skrevet

Gratulerer! :D Begge gangene jeg ble gravid så blødde jeg bittelitt dagen etter, aldri blødd ellers som gravid (bortsett fra under fødselen og en SA) eller utenom mens. Men tviler for at fasteblødning kan skje dagen etter sex

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...