Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Trenger en liten pekepinn.. Vi skal legge nytt anlegg i kjelleren, det blir delvis sjult. Skal ha varmekabler på et vaskerom, pluss kontakter for vaskemaskin og tørketrommel, pluss en ekstra dobbeltkontakt. Og uttak for taklampe. Vi har et gjesterom, der skal vi ha to dobbeltkontakter, en bryter og uttak for taklampe der også. I boden skal vi også ha etpar kontakter, bryter og taklys. I gangen skal vi ha taklys og en dobbeltkontakt. I kjellerstua skal vi ha 1stk tvkontakt( en slik med 4stikkkontakter i) og 4 dobbeltkontakter, bryter og taklys. Må også ha etpar nye sikringen i sikringsskapet.. Hva tror dere prisen på dette blir? 😅 skal innom div elektrikere i morgen å få priser.. Men, hva tipper dere? Jeg har ikke snøring selv😂👌🏻 Anonymous poster hash: 54aa7...c81
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hvorfor legger du ikke ut jobben på www.MittAnbud.no? Kjempebra side. Litt avhengig av hvor du bor hen ville jeg også sjekket lokalt. Fikk bra tilbud på nettsiden men fant en billigere elektriker her jeg bor (men nå bor jeg i gokk da) Anonymous poster hash: 832dc...93a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Hvorfor legger du ikke ut jobben på www.MittAnbud.no? Kjempebra side. Litt avhengig av hvor du bor hen ville jeg også sjekket lokalt. Fikk bra tilbud på nettsiden men fant en billigere elektriker her jeg bor (men nå bor jeg i gokk da) Anonymous poster hash: 832dc...93a Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang.. Men bor litt i gokk jeg også, i en liten by i nordnorge. Men det skader jo ikke å se om det får noe respons:) Anonymous poster hash: 54aa7...c81
Gjest Kira Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Jeg ville også lagt det ut på de forskjellige nettsidene for anbud. Vi har nylig gjort endel av de tingene du nevner, pluss noen andre småting, og fikk regning på 45.000kr. Fant ut i ettertid at de tar mye høyere satser enn andre selskap i nærheten, så la ut på anbudstorget da vi skulle bytte sikringsskap. Da varierte tilbudene fra 11.000kr til 23.000kr. Man kan med andre ord spare mye på å sjekke litt rundt
klg,2 boys now:) Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Stortsett ca 1000kr pr uttak/stikk så da får du begynne og regne så har du ca pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå