Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hvor bør vi kikke etter hus? Enebolig med 4-5 soverom. Hvilken skole er best? Og hvilken barnehage? Skolestarter til høsten og to små i barnehage. Anonymous poster hash: 554b4...342
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jessheim barnehage, så nordbybarnehage.....de er kommunale. Døli Andelsbarnehage er også veldig bra. Hvis du skal høre på gammelt kjentfolk her på Jessheim er faktisk typen rundt Myrvold gartnerier. Som Stensvegen, Karisvingen, Tungen, Langelandsfjellet. Da bor du sentrumsnært. Og en soner til Døli skole, som er liten har god plass, den har ca 90 elever men er bygget for det dobbelte. Ellers er jo Skogmo populært, men det var ei myr og skau der (ikke mine ord altså) og da sogneprest du til smekkfulle Skogmoskole. Rundt der har de jo også noen barnehager....men nå er det blitt så mange og det bygges så mye at vi blir litt matt. Så har en gale trabanen med veinavn som Heteløkka og slikt, som er utbygd noe enormt, men det er lengre til sentrum igjen. De sovner til Gystamarkaskole og har læringverkstedet som en stor fin barnehage, Velkommen til Jessheim! Anonymous poster hash: 8d914...64b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Er innflytter selv og sier bare... Stakkars deg!!! Anonymous poster hash: 8c7ac...554
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Ååååå du er heldig, hi. Jessheim savner jeg Anonymous poster hash: 57130...93a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Herregud da, hvorfor sier dere stakkars deg? Ingen som tvinger dere å bo et sted dere ikke liker..herlighet! Anonymous poster hash: 57130...93a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Takk for svar :-) HI Anonymous poster hash: 554b4...342
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Jessheim barnehage, så nordbybarnehage.....de er kommunale. Døli Andelsbarnehage er også veldig bra. Hvis du skal høre på gammelt kjentfolk her på Jessheim er faktisk typen rundt Myrvold gartnerier. Som Stensvegen, Karisvingen, Tungen, Langelandsfjellet. Da bor du sentrumsnært. Og en soner til Døli skole, som er liten har god plass, den har ca 90 elever men er bygget for det dobbelte. Ellers er jo Skogmo populært, men det var ei myr og skau der (ikke mine ord altså) og da sogneprest du til smekkfulle Skogmoskole. Rundt der har de jo også noen barnehager....men nå er det blitt så mange og det bygges så mye at vi blir litt matt. Så har en gale trabanen med veinavn som Heteløkka og slikt, som er utbygd noe enormt, men det er lengre til sentrum igjen. De sovner til Gystamarkaskole og har læringverkstedet som en stor fin barnehage, Velkommen til Jessheim! Anonymous poster hash: 8d914...64b Og du var full når du skrev innlegget?!? Anonymous poster hash: 3196d...dfe
hms33 Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Nordbyhagen bhg....... Veldig bra bhg på Nordbyhagen!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Hvorfor Jessheim? Uten å fastslå at du ikke kommer til å trives, vil jeg si at utbyggingen der har i stor grad gått ut over kvaliteten.. Bodde der selv i mange år (for endel år siden..) og utviklingen allerede da bar preg av at selve kommunen ikke hang med på den eksplosive tilflyttingen og utbyggingen. Volden i sentrum har økt, skolene presses, husene står tett i tett.. Men mulig noen områder er bedret seg (har endel bekjente som sier utviklingen fremdeles henger etter..) Anonymous poster hash: c35a6...57a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 Jeg er fra Jessheim, men bor ikke der lenger. Jeg ville flyttet til enten området mellom Allergot ungdomsskole og Døli barneskole eller til Nordbymoen. Jeg har vokst opp ikke langt fra dette huset og gått på Døli selv (kunne godt tenkt meg dette huset ja ) http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=59865320&searchclickthrough=true Litt rimeligere.... http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=60224581&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 0c93f...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå