februarprins2013 Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 kjøpte meg en rusbrus som jeg drikker nå,men vannmelon, godt
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Iskaldt vann med sitron i Skulle ønske jeg hadde mer av Rabarbra lemonaden jeg laget.. Den var sabla god! Anonymous poster hash: 99942...a1a
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 kjøpte meg en rusbrus som jeg drikker nå,men vannmelon, godt Åå, det hørtes godt ut! Finnes den over alt?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Engelsk te😍 Anonymous poster hash: 61fa3...684
februarprins2013 Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 kjøpte meg en rusbrus som jeg drikker nå,men vannmelon, godt Åå, det hørtes godt ut! Finnes den over alt? Det vet jeg ikke kjøpte den på meny, og sett den på kiwi,men ikke coop extra ,rema og rimi
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Begynte med cider, men gikk over til et glass rødvin Anonymous poster hash: 73fe9...9ba
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Iskaldt vann med sitron i Skulle ønske jeg hadde mer av Rabarbra lemonaden jeg laget.. Den var sabla god! Anonymous poster hash: 99942...a1a Den kunne jeg tenkt meg oppskriften på. Hørtes veldig godt ut! Anonymous poster hash: 20058...5a9
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 kjøpte meg en rusbrus som jeg drikker nå,men vannmelon, godt Åå, det hørtes godt ut! Finnes den over alt? Det vet jeg ikke kjøpte den på meny, og sett den på kiwi,men ikke coop extra ,rema og rimi Takk for svar! Da løper jeg på meny i morgen
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #13 Skrevet 9. juni 2015 Kakao inne i regnværet Anonymous poster hash: 9342d...501
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #14 Skrevet 9. juni 2015 Amme-te 👍 Anonymous poster hash: 1d391...f94
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #16 Skrevet 9. juni 2015 Pepsi Max Anonymous poster hash: 068f7...d14
Hønemor30 Skrevet 9. juni 2015 #18 Skrevet 9. juni 2015 Vann men fikk lyst på kald cider nå. Det har jeg ikke da
februarprins2013 Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 kjøpte meg en rusbrus som jeg drikker nå,men vannmelon, godt Åå, det hørtes godt ut! Finnes den over alt? Det vet jeg ikke kjøpte den på meny, og sett den på kiwi,men ikke coop extra ,rema og rimi Takk for svar! Da løper jeg på meny i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå