Gå til innhold

Pinlig og irriterende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som går rundt å sier at jeg går rundt naken hele tiden. Han bor vis a vis meg og har kun en bod og en gang md innsyn til min leilighet. Dvs rom han ikke bruker særlig mye. Og jeg går IKKE naken rundt i leiligheten min hele tiden! Det har muligens skjedd ja, og det kan godt være at han har sett det, men det har vært på natterstid og jeg har hatt truse på. Da har jeg gått fra soverommet til kjøkkenet for å fylle flaska til småtten.

Nå fikk jeg altså beskjed fra en felles bekjent av meg at jeg ikke må gå så mye naken. Dette hadde hun igjen hørt av ei som kjenner naboen min. Jeg veit hvem naboen min er gjennom felles bekjente, men vi er kun på hils og jeg veit han er en sånn sladdertype. Vi bor på en liten plass. Synes det er ubehagelig at han sier sånn. Er jeg dramaqueen?

Anonymous poster hash: 5d78b...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar tilbake at det er JAMMEN Ikkje ofte det skjer og at han heller kan la Være å kikke inn til dere til alle tider nattetid. Han som burde være flau.

Skrevet

Naken i sitt eget hjem. Huffamei så flaut :P

Anonymous poster hash: a4d64...acb
Skrevet

Hvorfor svarer du ikke noe ala "Han får se en annen vei da, jeg gjør da som jeg vil i mitt eget hjem! "

Anonymous poster hash: 604bd...3d7

Skrevet

Så frekt!! Bare gi han beskjed om å passe sine egene saker.

Anonymous poster hash: 08f7c...4c6

Skrevet

Jeg tror jeg ville flirt, og sagt at du sikkert var et lekkert syn midt på natten når du skulle fylle flaska til ungen. 

Anonymous poster hash: fc9e4...080
Skrevet

Jeg tror jeg ville flirt, og sagt at du sikkert var et lekkert syn midt på natten når du skulle fylle flaska til ungen. 

Anonymous poster hash: fc9e4...080

Ville svart det samme!

Anonymous poster hash: 5267d...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...