Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Er på AAP på grunn av langvarig sykdom, og jobber ikke så mye akkurat nå. Har akkurat blitt alenemor og yngstemann har en diagnose som gjør han ekstremt krevende. Fikk nå avslag på barnetilsyn siden jeg ikke er i jobb eller arbeidsrettet tiltak. Hvordan i all verden har de tenkt at jeg skal komme meg i jobb eller arbeidsrettet tiltak uten at barnet er i barnehage? Eller hvordan tenker de at jeg som har dårlig helse skal være i stand til å ta meg av barnet hjemme hele dagen? Barnet skal selvsagt gå i barnehage, lurer bare på hvordan de tenker at man skal løse dette. Jeg vet i hvertfall ikke om noen barnehager som har en plass som står og venter den dagen jeg trenger den Anonymous poster hash: 70ce5...d0d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Dette er noe du må gå i dialog med NAV om. Anonymous poster hash: df2e8...0c1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er heldigvis ikke avhengig av denne stønaden, men det er det jo mange som er.....Kommer til å ta det opp med NAV når vi flytter til ny kommune og begynner i ny barnehage. HI Anonymous poster hash: 70ce5...d0d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Du kan søke reduksjon på bhg pris via kommunen. Anonymous poster hash: baecb...ce8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er heldigvis ikke avhengig av denne stønaden, men det er det jo mange som er.....Kommer til å ta det opp med NAV når vi flytter til ny kommune og begynner i ny barnehage. HI Anonymous poster hash: 70ce5...d0d Hva er problemet da?? De som er avhengige av den får ta det opp med NAV selv. Anonymous poster hash: df2e8...0c1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er heldigvis ikke avhengig av denne stønaden, men det er det jo mange som er.....Kommer til å ta det opp med NAV når vi flytter til ny kommune og begynner i ny barnehage.HIAnonymous poster hash: 70ce5...d0d Hva er problemet da?? De som er avhengige av den får ta det opp med NAV selv. Anonymous poster hash: df2e8...0c1 At argumentet til NAV ikke helt hører sammen med hvordan ting er i virkeligheten. HI Anonymous poster hash: 70ce5...d0d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er heldigvis ikke avhengig av denne stønaden, men det er det jo mange som er.....Kommer til å ta det opp med NAV når vi flytter til ny kommune og begynner i ny barnehage.HIAnonymous poster hash: 70ce5...d0d Hva er problemet da?? De som er avhengige av den får ta det opp med NAV selv. Anonymous poster hash: df2e8...0c1 At argumentet til NAV ikke helt hører sammen med hvordan ting er i virkeligheten. HI Anonymous poster hash: 70ce5...d0d Eller at man i utgangspunktet bør selv betale for plassen når man ikke er i aktivitet Anonymous poster hash: df2e8...0c1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er heldigvis ikke avhengig av denne stønaden, men det er det jo mange som er.....Kommer til å ta det opp med NAV når vi flytter til ny kommune og begynner i ny barnehage.HIAnonymous poster hash: 70ce5...d0d Hva er problemet da?? De som er avhengige av den får ta det opp med NAV selv. Anonymous poster hash: df2e8...0c1 At argumentet til NAV ikke helt hører sammen med hvordan ting er i virkeligheten.HIAnonymous poster hash: 70ce5...d0d Eller at man i utgangspunktet bør selv betale for plassen når man ikke er i aktivitet Anonymous poster hash: df2e8...0c1 Hvordan mener NAV at man skal komme i aktivitet hvis en ikke har barnehageplass til en femåring med spesiele behov, som trenger kontinuerlig tilsyn og oppfølging? HI Anonymous poster hash: 70ce5...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå