Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Sprek bestefar, helsemessig. Begge svigerforeldrene er i normal fysisk form. Det er vilja og orket det står på. Kunne t.o.m bli kjørt hele veien, men bursdagen til sitt eneste barnebarn er tydeligvis ikke verdt en dritt for ham. For min del var det siste dråpen, nå kan han sitte der foran tven, alt som betyr noe i livet for ham, og bare svinne hen. Vi har invitert og prøvd lenge, gir nå helt opp. Flere med sånne "besteforeldre" til barna? Anonymous poster hash: 179da...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Min svigermor er sånn. Har sluttet å bli fornærma. Det er trist for ungene at hun gir fullstendig beng, men vi har heldigvis stor familie ellers. Anonymous poster hash: 0257e...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå