Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har muntlig eksamen imorgen i et treårig profesjonsstudie, og jeg er så nervøs at jeg er kvalm, svimmel og rett og slett dum. Jeg får valium hos lege, noe jeg har fått mer eller mindre i 11 år, men har ellers et ganske distansert forhold til alkohol; så anser meg ikke som en rusmisbruker. Spiser valium 2-3 ganger i mnd. For meg har valium tidligere fungert slik at jeg ser sammenhenger lettere, da jeg ikke blir distrahert av konsekvenstenkning og nervøsitet. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 03f26...e59
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hvis det funker for deg så hvorfor ikke? Jeg kunne IKKE gjort det for å si det sånn... Anonymous poster hash: 8ceff...30b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Aldri gjort det på en muntlig eksamen før, men det fungerer i andre vanskelige situasjoner.. Andre med innspill..? Tror dere jeg glemmer alt jeg har lest? Anonymous poster hash: 03f26...e59
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig. Anonymous poster hash: 73f74...fe1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år! Anonymous poster hash: 9dd01...5a2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Høres ut som en dårlig ide! Anonymous poster hash: 52daa...501
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Høres ut som en dårlig ide!Anonymous poster hash: 52daa...501 Enig! Anonymous poster hash: 9b784...961
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Spiser du valium for rus? Uansett ligg unna på eksamen. Mulig du selv tror du er bedre men, men omverdenen ser sikkert at du er sløva. Anonymous poster hash: f1881...090
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Jeg gjorde det før eksamen og fikk toppkarakter. Kunne faget godt, og fikk bort de verste nervene. Funket fjell for meg! Anonymous poster hash: d589e...519
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #10 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år! Anonymous poster hash: 9dd01...5a2 Sykepleie er ikke et profesjonsstudie. Anonymous poster hash: 73f74...fe1
Krumelur Skrevet 10. juni 2015 #11 Skrevet 10. juni 2015 http://www.hogskoleutdanning.no/H_gskoleutdanning_Veien_til_en_profesjonsutdanning__d2612.html Neivel?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #12 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år! Anonymous poster hash: 9dd01...5a2 Sykepleie er ikke et profesjonsstudie. Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium. Anonymous poster hash: ede11...ddc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #13 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har muntlig eksamen imorgen i et treårig profesjonsstudie, og jeg er så nervøs at jeg er kvalm, svimmel og rett og slett dum. Jeg får valium hos lege, noe jeg har fått mer eller mindre i 11 år, men har ellers et ganske distansert forhold til alkohol; så anser meg ikke som en rusmisbruker. Spiser valium 2-3 ganger i mnd. For meg har valium tidligere fungert slik at jeg ser sammenhenger lettere, da jeg ikke blir distrahert av konsekvenstenkning og nervøsitet. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 03f26...e59 Profesjonsstudier er 6,5 år. Er en fordel å møte edru på eksamen. Om du ikke funker i en eksamenssituasjon uten dop, hvordan vil du da kunne fungere i ditt kommende virke? Jeeeeses! Anonymous poster hash: b9303...649
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #14 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år! Anonymous poster hash: 9dd01...5a2 Sykepleie er ikke et profesjonsstudie. Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium. Anonymous poster hash: ede11...ddc Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år. Anonymous poster hash: 73f74...fe1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #15 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år! Anonymous poster hash: 9dd01...5a2 Sykepleie er ikke et profesjonsstudie. Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium. Anonymous poster hash: ede11...ddc Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år. Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Et profesjonsstudie er om man utdanner seg til et spesifikt yrke eks. lærer, sykepleier, lege osv. Anonymous poster hash: 23ac8...bf2
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #16 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år!Anonymous poster hash: 9dd01...5a2 Sykepleie er ikke et profesjonsstudie.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium. Anonymous poster hash: ede11...ddc Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år.Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Et profesjonsstudie er om man utdanner seg til et spesifikt yrke eks. lærer, sykepleier, lege osv.Anonymous poster hash: 23ac8...bf2 Lærer er faktisk ikke et profesjonsstudie. Hvorfor aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 9b784...961
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #17 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har muntlig eksamen imorgen i et treårig profesjonsstudie, og jeg er så nervøs at jeg er kvalm, svimmel og rett og slett dum. Jeg får valium hos lege, noe jeg har fått mer eller mindre i 11 år, men har ellers et ganske distansert forhold til alkohol; så anser meg ikke som en rusmisbruker. Spiser valium 2-3 ganger i mnd. For meg har valium tidligere fungert slik at jeg ser sammenhenger lettere, da jeg ikke blir distrahert av konsekvenstenkning og nervøsitet. Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 03f26...e59 Profesjonsstudier er 6,5 år. Er en fordel å møte edru på eksamen. Om du ikke funker i en eksamenssituasjon uten dop, hvordan vil du da kunne fungere i ditt kommende virke? Jeeeeses!Anonymous poster hash: b9303...649 [/quote Du har ikke profesjonsutdanning selv tydeligvis - evt er du VELDIG gammel!! Anonymous poster hash: 234b0...fb5
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #18 Skrevet 10. juni 2015 Venninna mi SOVNET under muntlig eksamen da hun tok valeriana... Anonymous poster hash: bbcca...27d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #19 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har tatt en valium under muntlig eksamen. Sovnet (selvfølgelig) ikke,nervene roet seg og det gikk bra. Om du har tatt valium før, så må du jo også vite hvordan de påvirker deg? jeg mister ikke hukommelsen av å ta en eller to valium, jeg blir roligere og pulsen senker seg noen hakk. Anonymous poster hash: 5ce13...0b2
Gemini77 Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 Jeg tenker at nerver før eksamen blant annet er noe man må regne med og prøve å kontrollere selv uten medikamenter. Alle har nerver før slike ting og øvelse gjør også mester. Vi kan ikke lene oss på kjemiske substanser hver gang vi skal gjøre noe vanskelig. Nerver er ikke farlig og er veldig vanlig under eksamen. nerver og adrenalinet kan hjelpe deg og gjøre deg mer skjerpet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #21 Skrevet 10. juni 2015 Jeg tenker at nerver før eksamen blant annet er noe man må regne med og prøve å kontrollere selv uten medikamenter. Alle har nerver før slike ting og øvelse gjør også mester. Vi kan ikke lene oss på kjemiske substanser hver gang vi skal gjøre noe vanskelig. Nerver er ikke farlig og er veldig vanlig under eksamen. nerver og adrenalinet kan hjelpe deg og gjøre deg mer skjerpet. Du er vel en av de personene som også mener at det å tatovere seg, det SKAL gjøre vondt. Ergo ønsker du ikke å tatovere noen som bruker bedøvelse fordi det er en del av "sjarmen" med tatoveringer, at du skal kjenne smerte? Anonymous poster hash: 12fa2...532
Ikkedytt Skrevet 10. juni 2015 #22 Skrevet 10. juni 2015 Går nok helt fint å ta valium. Da får du konsentrert deg om det du faktisk skal gjøre og ikke alt annet.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #23 Skrevet 10. juni 2015 Et profesjonsstudie er aldri treårig. Anonymous poster hash: 73f74...fe1 Hehe, jo! Anonymous poster hash: c5a11...87b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #24 Skrevet 10. juni 2015 Du blander profesjonsstudium med professorgrad. Anonymous poster hash: ede11...ddc
Gemini77 Skrevet 10. juni 2015 #25 Skrevet 10. juni 2015 Jeg tenker at nerver før eksamen blant annet er noe man må regne med og prøve å kontrollere selv uten medikamenter. Alle har nerver før slike ting og øvelse gjør også mester. Vi kan ikke lene oss på kjemiske substanser hver gang vi skal gjøre noe vanskelig. Nerver er ikke farlig og er veldig vanlig under eksamen. nerver og adrenalinet kan hjelpe deg og gjøre deg mer skjerpet. Du er vel en av de personene som også mener at det å tatovere seg, det SKAL gjøre vondt. Ergo ønsker du ikke å tatovere noen som bruker bedøvelse fordi det er en del av "sjarmen" med tatoveringer, at du skal kjenne smerte? Anonymous poster hash: 12fa2...532 Hæ? Sammenligner du nervøsitet med fysisk smerte? Tror det ikke er noe vits inn diskutere mer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå