Gå til innhold

Valium før muntlig eksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har muntlig eksamen imorgen i et treårig profesjonsstudie, og jeg er så nervøs at jeg er kvalm, svimmel og rett og slett dum.

Jeg får valium hos lege, noe jeg har fått mer eller mindre i 11 år, men har ellers et ganske distansert forhold til alkohol; så anser meg ikke som en rusmisbruker. Spiser valium 2-3 ganger i mnd.

For meg har valium tidligere fungert slik at jeg ser sammenhenger lettere, da jeg ikke blir distrahert av konsekvenstenkning og nervøsitet.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 03f26...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det funker for deg så hvorfor ikke?

Jeg kunne IKKE gjort det for å si det sånn...

Anonymous poster hash: 8ceff...30b

Skrevet

Aldri gjort det på en muntlig eksamen før, men det fungerer i andre vanskelige situasjoner.. Andre med innspill..? Tror dere jeg glemmer alt jeg har lest?

Skrevet

Et profesjonsstudie er aldri treårig.

Anonymous poster hash: 73f74...fe1

Skrevet

Et profesjonsstudie er aldri treårig.Anonymous poster hash: 73f74...fe1

jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år!

Anonymous poster hash: 9dd01...5a2

Skrevet

Høres ut som en dårlig ide!

Anonymous poster hash: 52daa...501

Skrevet

Høres ut som en dårlig ide!Anonymous poster hash: 52daa...501

Enig!

Anonymous poster hash: 9b784...961

Skrevet

Spiser du valium for rus?

Uansett ligg unna på eksamen. Mulig du selv tror du er bedre men, men omverdenen ser sikkert at du er sløva. 

Anonymous poster hash: f1881...090
Skrevet

Jeg gjorde det før eksamen og fikk toppkarakter. Kunne faget godt, og fikk bort de verste nervene. Funket fjell for meg!

Anonymous poster hash: d589e...519

Skrevet

Sykepleie er ikke et profesjonsstudie.

Skrevet

Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium.

Anonymous poster hash: ede11...ddc

Skrevet

Jeg har muntlig eksamen imorgen i et treårig profesjonsstudie, og jeg er så nervøs at jeg er kvalm, svimmel og rett og slett dum.

Jeg får valium hos lege, noe jeg har fått mer eller mindre i 11 år, men har ellers et ganske distansert forhold til alkohol; så anser meg ikke som en rusmisbruker. Spiser valium 2-3 ganger i mnd.

For meg har valium tidligere fungert slik at jeg ser sammenhenger lettere, da jeg ikke blir distrahert av konsekvenstenkning og nervøsitet.

Hva tenker dere?

Profesjonsstudier er 6,5 år.

Er en fordel å møte edru på eksamen. Om du ikke funker i en eksamenssituasjon uten dop, hvordan vil du da kunne fungere i ditt kommende virke?

Jeeeeses!

Anonymous poster hash: b9303...649

Skrevet

Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium.

Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år.

Skrevet

Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år.

Et profesjonsstudie er om man utdanner seg til et spesifikt yrke eks. lærer, sykepleier, lege osv.

Anonymous poster hash: 23ac8...bf2

Skrevet

jeg er sykepleir, et profesjonstudie som da tar 3 år!Anonymous poster hash: 9dd01...5a2
Sykepleie er ikke et profesjonsstudie.Anonymous poster hash: 73f74...fe1
Oi sann, du er påståelig OG uopplyst........ Profesjon=yrke. Sykepleie, sosionom etc er et treårig profesjonsstudium. Anonymous poster hash: ede11...ddc
Skal ikke krangle HVIS jeg tar feil. Men da har det nylig blitt det. Betegnelsen profesjonsstudie var før brukt utelukkende om mastergrader på minimum 5 år.Anonymous poster hash: 73f74...fe1

Et profesjonsstudie er om man utdanner seg til et spesifikt yrke eks. lærer, sykepleier, lege osv.Anonymous poster hash: 23ac8...bf2

Lærer er faktisk ikke et profesjonsstudie. Hvorfor aner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9b784...961

Skrevet

Hva tenker dere?Anonymous poster hash: 03f26...e59

Profesjonsstudier er 6,5 år.

Er en fordel å møte edru på eksamen. Om du ikke funker i en eksamenssituasjon uten dop, hvordan vil du da kunne fungere i ditt kommende virke?

Jeeeeses!Anonymous poster hash: b9303...649 [/quote

Du har ikke profesjonsutdanning selv tydeligvis - evt er du VELDIG gammel!!

Anonymous poster hash: 234b0...fb5

Skrevet

Venninna mi SOVNET under muntlig eksamen da hun tok valeriana...

Anonymous poster hash: bbcca...27d

Skrevet

Jeg har tatt en valium under muntlig eksamen. Sovnet (selvfølgelig) ikke,nervene roet seg og det gikk bra.

Om du har tatt valium før, så må du jo også vite hvordan de påvirker deg? jeg mister ikke hukommelsen av å ta en eller to valium, jeg blir roligere og pulsen senker seg noen hakk.

Anonymous poster hash: 5ce13...0b2
Skrevet

Jeg tenker at nerver før eksamen blant annet er noe man må regne med og prøve å kontrollere selv uten medikamenter. Alle har nerver før slike ting og øvelse gjør også mester. Vi kan ikke lene oss på kjemiske substanser hver gang vi skal gjøre noe vanskelig. Nerver er ikke farlig og er veldig vanlig under eksamen. nerver og adrenalinet kan hjelpe deg og gjøre deg mer skjerpet.

Skrevet

Jeg tenker at nerver før eksamen blant annet er noe man må regne med og prøve å kontrollere selv uten medikamenter. Alle har nerver før slike ting og øvelse gjør også mester. Vi kan ikke lene oss på kjemiske substanser hver gang vi skal gjøre noe vanskelig. Nerver er ikke farlig og er veldig vanlig under eksamen. nerver og adrenalinet kan hjelpe deg og gjøre deg mer skjerpet.

Du er vel en av de personene som også mener at det å tatovere seg, det SKAL gjøre vondt. Ergo ønsker du ikke å tatovere noen som bruker bedøvelse fordi det er en del av "sjarmen" med tatoveringer, at du skal kjenne smerte?

Anonymous poster hash: 12fa2...532

Skrevet

Går nok helt fint å ta valium. Da får du konsentrert deg om det du faktisk skal gjøre og ikke alt annet.

Skrevet

Et profesjonsstudie er aldri treårig.

Hehe, jo!

Anonymous poster hash: c5a11...87b

Skrevet

Du blander profesjonsstudium med professorgrad.

Skrevet

Du er vel en av de personene som også mener at det å tatovere seg, det SKAL gjøre vondt. Ergo ønsker du ikke å tatovere noen som bruker bedøvelse fordi det er en del av "sjarmen" med tatoveringer, at du skal kjenne smerte?

Anonymous poster hash: 12fa2...532

Hæ?

Sammenligner du nervøsitet med fysisk smerte? Tror det ikke er noe vits inn diskutere mer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...