Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Har fått betennelse i en tann som er rotfylt. Alle nervene ble ikke tatt helt nederst og nå har det begynt å bli betennelse der. Kjenner smertene kommer nå. Snakket med tannlegen og jeg må ta antibiotika før tannen trekkes. Vil antibiotikaen ta bort smertene eller sørge for at det ikke blir mere vondt? Anonymous poster hash: 9ac7b...0c7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Antibiotikaen vil forhåpentligvis ta knekken på infeksjonen og da skal det heller ikke gjøre vondt God bedring! Anonymous poster hash: 803b9...6fa
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Antibiotikaen vil forhåpentligvis ta knekken på infeksjonen og da skal det heller ikke gjøre vondt God bedring! Anonymous poster hash: 803b9...6fa Tusen takk Må jo vente nesten 2 uker så antibiotikaen får virke. Håper på å slippe unna med smerter i 2 uker Anonymous poster hash: 9ac7b...0c7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Har nettopp vært gjennom en 10 dagers antibiotikakur pga. betennelse i en visdomstann, smertene måtte jeg ta med smertestillende nesten en uke før betennelsen gikk bort! Anonymous poster hash: 8b742...3b2
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Fikk antibiotika da det gikk betennelse i ei visdomstann, måtte ta smertestillende ved siden av. Anonymous poster hash: cf0b6...4c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Får satse på at jeg tar det tidlig nok Er heldigvis ikke en visdomstann og mesteparten av tannen er jo rotfylt. Får håpe det hjelper Anonymous poster hash: 9ac7b...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå