GĂ„ til innhold

Gruer meg til i morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi blod đŸ˜± aldri gjort fĂžr. Er det veldig vondt Ă„ fĂ„ nĂ„len inn? Den ser sĂ„ stor ut!

 

Anonymous poster hash: 371a4...6b8

Videoannonse
Annonse
Gjest ♡perla
Skrevet

SĂ„ bra du har blitt blodgiver! 👍 Selve stikket er bittelitt vondere enn ved vanlig blodprĂžve, ellers merker du ikke noe spesielt.

Lykke til! â˜ș

Skrevet

Syns ikke det er noe vondere enn en vanlig blodprÞve. Men prÞv Ä ikke se pÄ og vÊr flink til Ä drikke underveis, du kan bli litt svimmel fÞrste gang.

De er som regel mye flinkere til Ă„ stikke enn vanlig legesekretĂŠrer.

Det kommer til Ă„ gĂ„ veldig fint 😉

 

Anonymous poster hash: 0a696...9ef

Skrevet

Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer 😑 lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?

 

Anonymous poster hash: 371a4...6b8

Skrevet

Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer 😑 lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?

 

Anonymous poster hash: 371a4...6b8

Den er super effektiv. Datteren min brukte den fĂžr blodprĂžve. Hun enset ikke at de stakk. Reagerte fĂžrst da de var ferdig og plasteret kom.

 

Anonymous poster hash: 299f2...965

Skrevet

Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer 😑 lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?

 

Anonymous poster hash: 371a4...6b8

Tror ikke du trenger den. Det er mer ekkelt enn vondt.

 

Anonymous poster hash: 0a696...9ef

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...