Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Skal gi blod đ± aldri gjort fĂžr. Er det veldig vondt Ă„ fĂ„ nĂ„len inn? Den ser sĂ„ stor ut!  Anonymous poster hash: 371a4...6b8
Gjest âĄperla Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 SĂ„ bra du har blitt blodgiver! đ Selve stikket er bittelitt vondere enn ved vanlig blodprĂžve, ellers merker du ikke noe spesielt. Lykke til! âș
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Syns ikke det er noe vondere enn en vanlig blodprĂžve. Men prĂžv Ă„ ikke se pĂ„ og vĂŠr flink til Ă„ drikke underveis, du kan bli litt svimmel fĂžrste gang. De er som regel mye flinkere til Ă„ stikke enn vanlig legesekretĂŠrer. Det kommer til Ă„ gĂ„ veldig fint đ  Anonymous poster hash: 0a696...9ef
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer đ lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?  Anonymous poster hash: 371a4...6b8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer đ lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?  Anonymous poster hash: 371a4...6b8 Den er super effektiv. Datteren min brukte den fĂžr blodprĂžve. Hun enset ikke at de stakk. Reagerte fĂžrst da de var ferdig og plasteret kom.  Anonymous poster hash: 299f2...965
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar! Kan ikke trekke meg nĂ„, har svart pĂ„ sĂ„nn bekreftelsesmail at jeg kommer đ lurer pĂ„ om jeg skal kjĂžpe Emla krem. Er den effektiv?  Anonymous poster hash: 371a4...6b8 Tror ikke du trenger den. Det er mer ekkelt enn vondt.  Anonymous poster hash: 0a696...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ