Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg HATER mensen! Dagen før eller første dagen jeg får mensen tømmer jeg meg for avføring siden jeg får så vondt at jeg ikke klart å bæsje mens jeg har mensen.. Sitter på toalettet hele dagen å kjennes ut som at endetarmen er på tur ut siden jeg har sånn press for å bæsje. De andre dagene har jeg så store smerter at jeg spyr.. Etter at jeg fødet for 5mnd siden har jeg ikke turt å putte OB oppi der, og jeg takler ikke å bruke bind. Må være hjemme nesten hele tiden så jeg kan gå i dusjen å vaske meg nedentil etter hvert dobesøk. Blir så klam når jeg bruker bind og mye gris av blod. Går på p piller og har prøvd spiral. Får mensen uansett og like store smerter.. Er så utrolig vondt nedentil også.. Er det flere som har det slik? Er det normalt å ha så store smerter? Prøvd alt mulig slags tabeletter, ingenting fungerer! Noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Jeg kan jo ikke være borte fra jobb en gang i mnd pga mensen smerter.. Bruker å være borte den første dagen da jeg ikke kommer meg vekk bra badet.. Resten av dagene klarer jeg så vidt å jobbe, men tvinger meg på jobb uansett Anonymous poster hash: 41807...23d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Har du snakket med gynekolog om dette? Det finnes jo hjelp, men hvordan hjelp kommer an på hva som forårsaker smertene dine. Har du endometriose, tykke slimhinner i livmor, en gynekolog kan utrede deg. I verste fall kan jo hele livmoren fjernes når du er ferdig å få barn, om plagene er ille nok. Anonymous poster hash: 765f9...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg HATER mensen! Dagen før eller første dagen jeg får mensen tømmer jeg meg for avføring siden jeg får så vondt at jeg ikke klart å bæsje mens jeg har mensen.. Sitter på toalettet hele dagen å kjennes ut som at endetarmen er på tur ut siden jeg har sånn press for å bæsje. De andre dagene har jeg så store smerter at jeg spyr.. Etter at jeg fødet for 5mnd siden har jeg ikke turt å putte OB oppi der, og jeg takler ikke å bruke bind. Må være hjemme nesten hele tiden så jeg kan gå i dusjen å vaske meg nedentil etter hvert dobesøk. Blir så klam når jeg bruker bind og mye gris av blod. Går på p piller og har prøvd spiral. Får mensen uansett og like store smerter.. Er så utrolig vondt nedentil også.. Er det flere som har det slik? Er det normalt å ha så store smerter? Prøvd alt mulig slags tabeletter, ingenting fungerer! Noen som vet om noe som kan hjelpe meg? Jeg kan jo ikke være borte fra jobb en gang i mnd pga mensen smerter.. Bruker å være borte den første dagen da jeg ikke kommer meg vekk bra badet.. Resten av dagene klarer jeg så vidt å jobbe, men tvinger meg på jobb uansett Anonymous poster hash: 41807...23d Gå til legen og sjekk endometriose. Hvis du har dette, kan du ta p-sprøyte en gang per måned og da får du ikke mensen. Anonymous poster hash: 7e9dd...b31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Hvis du har endometriose, så kan du få p-sprøyter hver måned. Da får du ikke mensen :-) Anonymous poster hash: 7e9dd...b31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Følger de andre. Sjekk deg for endometriose. Har det selv og det følger mye smerter med, både under mens og eggløsning. Og ved dogåing. Anonymous poster hash: c9aeb...bdb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Har du prøvd cerazette? Har ikke hatt mens på 8 år. Anonymous poster hash: f294e...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå