Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Han er 6 år og har alltid mislikt å kle seg ut. Han har aldri opplevd noe traumatisk rundt det å bruke kostyme så vidt jeg vet, men han nekter fullstendig å kle seg ut til karneval, halloween, superhelt-bursdager... :-( Han sier bare at det er rart. Burde jeg bekymre meg?.. Anonymous poster hash: 1000d...d84
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Nei. Kjenner mange barn som har hatt det sånn. De syns det ser "dumt" ut, føler seg kunstige og tilgjorte el lign. Det må være lov! (En av mine liker ikke at jeg sminker meg til fest en gang - han syns bare jeg ser rar og fremmed ut, og det skjønner jeg.)
beef sister Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg liker heller ikke å kle meg ut. Det bekymrer meg veldig lite. Hva skulle være bekymringsverdig med det?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Min bror var sånn. Likte ikke når folk tok på seg masker eller kledde seg ut. Han var livredd når pappa kledde seg ut som nissen. Han vokste fra det. Er ikke redd i dag såvidt jeg vet. Jeg er heller ikke spesielt glad i å kle meg ut. Føler meg så i øyenfallen. Anonymous poster hash: 5bb2c...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå