Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er vanligvis syk når jeg er hos legen, så nei. Anonymous poster hash: 15b70...f91
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Det er sånt vi erter svigermor på 86 år for, den generasjonen er håpløs på det der. Dusjer og pynter seg, ordner håret og sminker seg, kommer til legen og legen spør hvordan det går så svarer de akkurat som om det var naboen som spurte: Joda, det går greit det (uansett hvor ugreit det egentlig går) Nei, jeg pynter meg ikke for å dra til legen. Jeg sørger for å være nydusjet og rein, kommer ikke inn der og stinker svette og dårlig ånde liksom, men ellers kommer jeg hverdagskledd (eller i joggebukse om jeg er skikkelig dårlig) Anonymous poster hash: 81188...294
Monica Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Pynter meg ikke nei. Er jo stort sett syk drar jeg til legen, orker ikke å sminke og pynte meg da.
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 En kjenning av meg som jobber som lege, sa hun hadde kommet mer enn én gang på utrykning til pasienter med brystsmerter og konstatert at det måtte være hjerteinfarkt. Når hun ringer ambulansen og avtaler innleggelse med sykehuset, sier så pasienten "Skal bare ta meg en dusj først!" (Hun måtte visst være rimelig streng for å overbevise enkelte om at det ikke var førstepri å være ren og delikat på akutten.)