Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg er 8do når jeg skal ta biopsi. Vil dette skade en eventuell befruktning? Hva skjer egentlig under dette "inngrepet"? Noen som kan forbrede meg litt? Blir man undersøkt med ultralyd først? Anonymous poster hash: 50e0f...5c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Er det biopsi/celleprøve du skal ta? Det er i så fall helt uproblematisk. Jeg tok det da jeg var 10 uker på vei. Anonymous poster hash: bdf9c...c31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Ja, biposi pga celleforandringer og hpv virus. Hvordan gjøres det? Får man bedøvelse? Tar de ultralyd først? Anonymous poster hash: 50e0f...5c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Jeg fikk ikke bedøvelse. Det er ikke noe behagelig. De klipper jo av bittesmå vevsbiter. Men det går ganske fort. Jeg måtte koniseres. Da fikk jeg bedøvelse. Men det var såpass ubehagelig at jeg skjønner at de dropper den ved biopsitaking. Synes det er ganske rart om de gjør dette dersom man er gravid. De ser på ultralyd hele tiden mens det pågår Anonymous poster hash: ca279...0fb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Jeg fikk ikke bedøvelse. Det er ikke noe behagelig. De klipper jo av bittesmå vevsbiter. Men det går ganske fort. Jeg måtte koniseres. Da fikk jeg bedøvelse. Men det var såpass ubehagelig at jeg skjønner at de dropper den ved biopsitaking. Synes det er ganske rart om de gjør dette dersom man er gravid. De ser på ultralyd hele tiden mens det pågår Anonymous poster hash: ca279...0fb De gjorde det slik hos meg også og sa at jeg kunne blø litt mer enn normalt siden jeg var gravid. Det skulle ikke være farlig , men de kunne ikke gjort det noe særlig senere siden livmorhalsen da ville lukke seg. Jeg slapp å koniseres Anonymous poster hash: bdf9c...c31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 HERLIGHET JEG ER SÅÅÅ REDD FOR PRØVETAKING.. Blir 25 i år og skal ta etter fødsel nærmere jul.. Men har gruet meg i flere år, er det så vondt som folk skal ha det til? Anonymous poster hash: 34c83...b33
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Off, det høres skikkelig ubehagelig ut.. Er det så man kan kjøre hjem selv etterpå liksom, eller burde jeg ha med meg samboer? Tenker også litt på dersom jeg er så heldig å skulle blitt gravid nå, så er jeg jo da 8 dpo. Da er det jo såpass tidlig at jeg tenker at tafsing oppi livmorhalsen kan ødelegge. Lurer på om de kan se om jeg har blitt gravid da, på tykkelsen på slimhinna? Husker de så det ganske tidlig på GU da jeg var gravid med sønnen min. HÅPER jeg slipper konisering. HI Anonymous poster hash: 50e0f...5c4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Off, det høres skikkelig ubehagelig ut.. Er det så man kan kjøre hjem selv etterpå liksom, eller burde jeg ha med meg samboer? Tenker også litt på dersom jeg er så heldig å skulle blitt gravid nå, så er jeg jo da 8 dpo. Da er det jo såpass tidlig at jeg tenker at tafsing oppi livmorhalsen kan ødelegge. Lurer på om de kan se om jeg har blitt gravid da, på tykkelsen på slimhinna? Husker de så det ganske tidlig på GU da jeg var gravid med sønnen min. HÅPER jeg slipper konisering. HI Anonymous poster hash: 50e0f...5c4 Det går helt fint og jeg tok bussen både til og fra timen. Anonymous poster hash: bdf9c...c31
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 HERLIGHET JEG ER SÅÅÅ REDD FOR PRØVETAKING.. Blir 25 i år og skal ta etter fødsel nærmere jul.. Men har gruet meg i flere år, er det så vondt som folk skal ha det til? Anonymous poster hash: 34c83...b33 Det er vel ikke flere år siden du fikk påvist celleforandring og skal inn på sykehuset for å ta biopsi? Tenker du missforstår og bare skal ta celleprøve hos legen din? Anonymous poster hash: bdf9c...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå