Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Og klart å få et lite kutt. Problemet er at det slutter aldri å blø, og jeg må straks ut døra. Planen er å ha bare legger, ellers hadde jeg klistret på et "cars"-plaster og tatt på buksa og gått tips? Anonymous poster hash: 767c3...a5d
ærlig talt Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Hold en vaskeklut godt inntil kuttet i et minutt. Da skal det være greit etterpå
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Jeg hadde klistret på cars plasteret og tatt det av om 5 min
Lille krøll Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 På med et kult plaster. Eller masse krem, stopper det som oftest.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Og klart å få et lite kutt. Problemet er at det slutter aldri å blø, og jeg må straks ut døra. Planen er å ha bare legger, ellers hadde jeg klistret på et "cars"-plaster og tatt på buksa og gått tips? Anonymous poster hash: 767c3...a5d Kan du ikke ha på plaster selv om du har bare bein da? Anonymous poster hash: d87fc...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå