Monica Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 http://www.expert.no/baerbar-pc/hp-stream-13-c082no-13-magenta-laptop/p/37551/
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Det kommer an på hva du skal bruke den til. Anonymous poster hash: 2d0bf...3ee
Monica Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2015 Er til min datter, surfing på nett, se på filmer, lett bilderedigering. Og litt til skolearbeid.
Roheryn Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Den har en forholdsvis dårlig prosessor, så du skal ikke se bort i fra at den vil bli ulidelig treig ganske fort...
Monica Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2015 Den har en forholdsvis dårlig prosessor, så du skal ikke se bort i fra at den vil bli ulidelig treig ganske fort... Tusen takk for svar. Da utgår den nok. Leter etter ny da hennes har blitt veldig treig, dumt å erstatte den med en ny treig pc. Hvis noen har tips til en pc under 3000 kr, som er bra i forhold til pris, så tar jeg gjerne imot tips.
Roheryn Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Den har en forholdsvis dårlig prosessor, så du skal ikke se bort i fra at den vil bli ulidelig treig ganske fort... Tusen takk for svar. Da utgår den nok. Leter etter ny da hennes har blitt veldig treig, dumt å erstatte den med en ny treig pc. Hvis noen har tips til en pc under 3000 kr, som er bra i forhold til pris, så tar jeg gjerne imot tips. Hva mener du egentlig med "lett bilderedigering"? (Ikke for å være nesevis altså, men det er hvilket program hun bruker som har betydning for prosessoren, ikke graden av redigering 😛 ) Et tips er alltid å se på prosessor. Du vil ikke gå under 2.5 ghz, flest mulig kjerner og ikke intel pentium eller intel celeron om du kan unngå det... og så vil du ikke mye under 500 gb harddisk.
Monica Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2015 Den har en forholdsvis dårlig prosessor, så du skal ikke se bort i fra at den vil bli ulidelig treig ganske fort... Tusen takk for svar. Da utgår den nok. Leter etter ny da hennes har blitt veldig treig, dumt å erstatte den med en ny treig pc. Hvis noen har tips til en pc under 3000 kr, som er bra i forhold til pris, så tar jeg gjerne imot tips. Hva mener du egentlig med "lett bilderedigering"? (Ikke for å være nesevis altså, men det er hvilket program hun bruker som har betydning for prosessoren, ikke graden av redigering ) Et tips er alltid å se på prosessor. Du vil ikke gå under 2.5 ghz, flest mulig kjerner og ikke intel pentium eller intel celeron om du kan unngå det... og så vil du ikke mye under 500 gb harddisk. Tusen takk for svar! Jeg vet faktisk ikke hva slags bilderedigerings program hun bruker. Hun er 14 år, så styrer sånt selv. Men skal se etter de spesifikasjonene du listet opp her. Jeg har dessverre virkelig ikke peiling på pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå