Gå til innhold

Baby 4mnd og mat


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ga dere til babyen når den var 4mnd?

 

Anonymous poster hash: 71d87...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos.

Skrevet

Han får most banan og avokado eller most vannmelon midt på dagen, kanskje en smoothie i løpet av dagen også. Spiser risgrøt med sviskemos eller most banan i til kvelds (liker ikke grøt alene enda).

 

Anonymous poster hash: cdc95...6d1

Skrevet

Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos.

Ga du frukt å sånn nettingpose sak? Eller mosa du den? Eller kjøpte de ferdigmost?

 

Anonymous poster hash: 71d87...a97

Skrevet

Han får most banan og avokado eller most vannmelon midt på dagen, kanskje en smoothie i løpet av dagen også. Spiser risgrøt med sviskemos eller most banan i til kvelds (liker ikke grøt alene enda).

 

Anonymous poster hash: cdc95...6d1

Har akkurat begynt med grøt, laget den veeldig suppeaktig. Tør ikke gi banan enda siden man får hard avføring av det. Han blir jo å slite litt med det nå siden han får grøt, ga også mye svisker. Merket du noe på avføringen at din fikk banan?

 

Anonymous poster hash: 71d87...a97

Skrevet

 

Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos.

Ga du frukt å sånn nettingpose sak? Eller mosa du den? Eller kjøpte de ferdigmost?Anonymous poster hash: 71d87...a97

Kjøpte glass eller kokte gulrot og miste selv. Banan skrapet jeg med skje. Brukte nettingposer også, men ikke fea 4 mnd. Ventet med det til hun spiste litt mer av hver ting enn bare smaksprøver.

Skrevet

Mini her får grøt 2ganger om dagwn, frukt til lunsj (most banan med svisker eller pære) middag får han potet og gulrøtter eller most avokado :-) har et nett, menmen det har vi ikke beg å bruke..føler at han må få til spisinge skikkelig. Samt at jeg ser mwr på det som et mellommåltid, ikke som at babyene skal bruke det istedenfor skje..

 

Anonymous poster hash: 7211c...eb3

Skrevet

Grøt toppet med litt smoothie fra ellas kitchen. Spiste vel ikke mer enn 15 ml grøt.

 

Anonymous poster hash: b1194...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...