Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hva ga dere til babyen når den var 4mnd? Anonymous poster hash: 71d87...a97
TanteTroll Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Han får most banan og avokado eller most vannmelon midt på dagen, kanskje en smoothie i løpet av dagen også. Spiser risgrøt med sviskemos eller most banan i til kvelds (liker ikke grøt alene enda). Anonymous poster hash: cdc95...6d1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos. Ga du frukt å sånn nettingpose sak? Eller mosa du den? Eller kjøpte de ferdigmost? Anonymous poster hash: 71d87...a97
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Han får most banan og avokado eller most vannmelon midt på dagen, kanskje en smoothie i løpet av dagen også. Spiser risgrøt med sviskemos eller most banan i til kvelds (liker ikke grøt alene enda). Anonymous poster hash: cdc95...6d1 Har akkurat begynt med grøt, laget den veeldig suppeaktig. Tør ikke gi banan enda siden man får hard avføring av det. Han blir jo å slite litt med det nå siden han får grøt, ga også mye svisker. Merket du noe på avføringen at din fikk banan? Anonymous poster hash: 71d87...a97
TanteTroll Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Morsmelk, og begynte så smått med smaksprøver på grøt, frukt- og grønnsaksmos. Ga du frukt å sånn nettingpose sak? Eller mosa du den? Eller kjøpte de ferdigmost?Anonymous poster hash: 71d87...a97 Kjøpte glass eller kokte gulrot og miste selv. Banan skrapet jeg med skje. Brukte nettingposer også, men ikke fea 4 mnd. Ventet med det til hun spiste litt mer av hver ting enn bare smaksprøver.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Mini her får grøt 2ganger om dagwn, frukt til lunsj (most banan med svisker eller pære) middag får han potet og gulrøtter eller most avokado :-) har et nett, menmen det har vi ikke beg å bruke..føler at han må få til spisinge skikkelig. Samt at jeg ser mwr på det som et mellommåltid, ikke som at babyene skal bruke det istedenfor skje.. Anonymous poster hash: 7211c...eb3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Grøt toppet med litt smoothie fra ellas kitchen. Spiste vel ikke mer enn 15 ml grøt. Anonymous poster hash: b1194...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå