Gå til innhold

Er det noen som har prøvd botox mot migrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virket det, evt hvor lenge virket det? Hvor setter de sprøytene?

Anonymous poster hash: a2bd2...5dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde!

De setter tre stikk på tre forskjellige steder i pannen.

Det hjalp litt, men det beste var å kutte karbohydrater og kunstig søtningsmiddel.

Anonymous poster hash: f7a27...b2c

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg prøvde!

De setter tre stikk på tre forskjellige steder i pannen.

Det hjalp litt, men det beste var å kutte karbohydrater og kunstig søtningsmiddel.

Anonymous poster hash: f7a27...b2c

Så det ble ikke sånn umiddelbart bra altså? Hvordan ble utseendet, jeg er så redd for at panna skal bli helt stram. Men det er kanskje annerledesnår man setter botox mot migrene enn kosmetisk

Skrevet

Er det noe man kan få henvisning til, eller er det kun privat?

Anonymous poster hash: 618f4...1b1

Skrevet

Er det noe man kan få henvisning til, eller er det kun privat?

Anonymous poster hash: 618f4...1b1

Har fått henvisning til nevrolog, men jeg vet ikke om det er det som kommer til å bli gjort. Ikke privat

Skrevet

Hei du. 

Jeg har 2 ganger satt botox hos nevrolog, mot kronisk hodepine. Men det hjalp ikke meg... følte kanskje det gjorde det verre? Følte meg helt "lammet" i hele hodet... ikke god følelse. 

Nå setter jeg botox BARE i sinnarynka ;) Vet ikke om det hjelper, men tror det hjelper... slikker anstrenge den muskelen så mye, er så lysømfiendtlig!!! 

Virker i 3 mnd sirka... litt mer etterhvert som man har satt mange ganger pga muskelen lammes litt... 

Skrevet

Hei du. 

Jeg har 2 ganger satt botox hos nevrolog, mot kronisk hodepine. Men det hjalp ikke meg... følte kanskje det gjorde det verre? Følte meg helt "lammet" i hele hodet... ikke god følelse. 

Nå setter jeg botox BARE i sinnarynka ;) Vet ikke om det hjelper, men tror det hjelper... slikker anstrenge den muskelen så mye, er så lysømfiendtlig!!! 

Virker i 3 mnd sirka... litt mer etterhvert som man har satt mange ganger pga muskelen lammes litt... 

Det er det jeg er så redd for, at det skal bli værre for det tror jeg ikke at jeg takler. Og har man tatt botox, så har man gjort det, ingen vei tilbake.

Når du har satt det i sinnarynken, har du gjort det på eget initiativ hos hudpleier eller noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...