Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Virket det, evt hvor lenge virket det? Hvor setter de sprøytene? Anonymous poster hash: a2bd2...5dc
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jeg prøvde! De setter tre stikk på tre forskjellige steder i pannen. Det hjalp litt, men det beste var å kutte karbohydrater og kunstig søtningsmiddel. Anonymous poster hash: f7a27...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Jeg prøvde! De setter tre stikk på tre forskjellige steder i pannen. Det hjalp litt, men det beste var å kutte karbohydrater og kunstig søtningsmiddel. Anonymous poster hash: f7a27...b2c Så det ble ikke sånn umiddelbart bra altså? Hvordan ble utseendet, jeg er så redd for at panna skal bli helt stram. Men det er kanskje annerledesnår man setter botox mot migrene enn kosmetisk Anonymous poster hash: a2bd2...5dc
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Er det noe man kan få henvisning til, eller er det kun privat? Anonymous poster hash: 618f4...1b1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Er det noe man kan få henvisning til, eller er det kun privat? Anonymous poster hash: 618f4...1b1 Har fått henvisning til nevrolog, men jeg vet ikke om det er det som kommer til å bli gjort. Ikke privat Anonymous poster hash: a2bd2...5dc
MMP Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Hei du. Jeg har 2 ganger satt botox hos nevrolog, mot kronisk hodepine. Men det hjalp ikke meg... følte kanskje det gjorde det verre? Følte meg helt "lammet" i hele hodet... ikke god følelse. Nå setter jeg botox BARE i sinnarynka Vet ikke om det hjelper, men tror det hjelper... slikker anstrenge den muskelen så mye, er så lysømfiendtlig!!! Virker i 3 mnd sirka... litt mer etterhvert som man har satt mange ganger pga muskelen lammes litt...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Hei du. Jeg har 2 ganger satt botox hos nevrolog, mot kronisk hodepine. Men det hjalp ikke meg... følte kanskje det gjorde det verre? Følte meg helt "lammet" i hele hodet... ikke god følelse. Nå setter jeg botox BARE i sinnarynka Vet ikke om det hjelper, men tror det hjelper... slikker anstrenge den muskelen så mye, er så lysømfiendtlig!!! Virker i 3 mnd sirka... litt mer etterhvert som man har satt mange ganger pga muskelen lammes litt... Det er det jeg er så redd for, at det skal bli værre for det tror jeg ikke at jeg takler. Og har man tatt botox, så har man gjort det, ingen vei tilbake. Når du har satt det i sinnarynken, har du gjort det på eget initiativ hos hudpleier eller noe da? Anonymous poster hash: a2bd2...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå