Gå til innhold

har dere sex i timesvis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere sex? 15 min 30 min, en time?

Anonymous poster hash: 5cae5...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varer i kanskje 10 minutter. Er ikke så glad i å ha sex, så vil ha det overstått så fort som mulig.

Anonymous poster hash: ce55d...111

Skrevet

Med tidligere partner ønsket jeg de overstått raskt. Så 10-20 min var nok gjennomsnittet.

Med min nåværende så kan vi rett og slett holde på i 1-3 timer. Jeg trodde aldri det gikk an før. Og best av alt er at det hele er en lang nytelse.

Anonymous poster hash: 5e4c7...753

Skrevet

I snitt 20min tenker jeg. Noen ganger lenge, noen ganger bittelitt. Men etter 20min er som regel jobben gjort for oss begge.

Anonymous poster hash: 2cf25...c0e

Skrevet

10 minutter, max. Vi kommer veldig fort begge to.

Anonymous poster hash: 3cc33...973
Skrevet

Noen ganger kort 10 minutter f.eks, andre ganger 1-2-3 timer :)

Anonymous poster hash: d08eb...f4c

Skrevet

Hvem har tid til det :P

Anonymous poster hash: 7965a...988

Skrevet

Med eller uten forspill? Med forspill kan det fort ta både en halvtime og time, gjerne mer også, men selv samleiet pleier normalt å ta 10-15 minutter. Noen ganger blir det en kjappis på 3-4 minutter, andre ganger kan det ta en halvtime. Stort mer enn en halvtime med samleie er jeg ikke interessert i, da ender jeg opp med å bli litt sår selv om jeg er våt.

Anonymous poster hash: b8e85...226
Skrevet

Hvem har tid til det :P

Anonymous poster hash: 7965a...988

Alle som har lyst til å ha tid til det og liker å prioritere forholdet sitt ;)

Anonymous poster hash: b8e85...226

Skrevet

Går ihvertfall 1t med forspill 😊

Anonymous poster hash: f4d19...67b

Skrevet

Alt i fra 1 min til hele natten igjennom om vi er riktig så heldige 😁

Skrevet

Nei, bevares. Har da andre ting å gjøre. Søvn, jobb, hobbyer, barn, gamle foreldre, venner, hus og heim og dib... :P

Lese bøker osv osv.

Anonymous poster hash: d6661...95b

Skrevet

Er det noen dager siden sist kommer han fort.. Sånn 10min.. Noen ganger har vi oss i 1time.. Varierer veldig :)

Anonymous poster hash: 1a21e...a34

Skrevet

Hohoho, den tiden sex varte så lenge husker jeg knapt. Nå varer det vel i opptil flere minutter og da må jeg være takknemlig tror jeg, min mann kommer så det synger relativt kjapt gitt. Han var ikke sånn før, men det kan vel være fordi vi har så mye mindre sex nå enn i starten. Men det er forsåvidt greit for meg, jeg får litt ut av det og gjør ferdig resten selv om jeg må. Forhåpentligvis finner vi tilbake til gnisten igjen en vakker dag ^^ Er like forelsket da, heldigvis! :P

Anonymous poster hash: 0e844...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...