Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Vi har ikke det men må muligens skaffe det nå, bare for barnas skolearbeid. tredjeklassingen får ikke lengre utdelt ukeplan. Den skal skriver su fra nett. I tillegg har de begynt å få lekkser på nett der de skal ta med bilder og andre ting de har søkt opp på skolen. I dag skulle de ha med bilder av ulike byer som skulle brukes til å lage veggavis på skolen. Er dette vanlig og trenger vi egentlig en fargeskriver eller holder det med en sort-hvitt-skriver? Anonymous poster hash: 99a70...467
Rubella Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Vi har. Når dere først skal gå til anskaffelse av en skriver ville jeg valgt med farge, helst med kombinert scanner. Er veldig praktisk å ha.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Ja vi har sånn kombi med scanner. I perioder bruker vi den så sjelden at blekket er tørket når vi skal skrive ut. Husker ikke på å ta ut patronene heller. Vil anbefale å kjøpe en med farge og scanner også, du får de til under 1000. Jeg syns iallfall det er veldig greit å ha scanner. Anonymous poster hash: 8c3b2...8e3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Ja, vi har en som både skriver ut og kopierer. Jeg synes det er praktisk å ha uansett, og spesielt når man har skolebarn ja. Anonymous poster hash: 8a3b4...389
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Vi har. Den ligger i en kasse på loftet med inntørka blekk. Vi greier ikke bruke den nok, til at den funket, og vi har skolebarn. Trenger vi å printe, så har vi printer på jobben. Anonymous poster hash: c854a...093
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Ja vi voksne bruker den mye også. Har en trådløs med scanner og farger. Veldig kjekt for da kan vi skrive ut direkte fra telefon, nettbrett ,pc .. Anonymous poster hash: 39344...29f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Vi har. Den ligger i en kasse på loftet med inntørka blekk. Vi greier ikke bruke den nok, til at den funket, og vi har skolebarn. Trenger vi å printe, så har vi printer på jobben. Anonymous poster hash: c854a...093 Det har vi også, men det fungerer jo ikke med ungenes lekser. Til ukeplaner ol går det, selv om jeg ikke liker å ta private utskrifter på jobb flere ganger i uka. Anonymous poster hash: 99a70...467
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Vi har ikke skriver men jeg har en tilgjengelig på skolen å har ikke veldig stort behov for å ha en hjemme også. Anonymous poster hash: 884a7...a65
beef sister Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Ja, har laserskriver (uten farger). Brukes nesten hver dag.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Ja, har laserskriver (uten farger). Brukes nesten hver dag. Det er det jeg også vurderer for å unngå problemet med blekk som tørker. Anonymous poster hash: 99a70...467
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Er ikke så dyrt for fargeskriver, er flere patroner som må byttes men de kan man finne billig på nettet. Vi har en skriver som også er kopimaskin og scanner. Kostet ca 2500kr på Elkjøp, er en Canon. Og vi har i tillegg en fotoprinter som samboer kjøpte på salg, den var litt dyrere. Også Canon. Den skriver ut veldig bra bilder så vi slipper å sende inn bilder til fremkalling. Har også brukt den til dåpsinvitasjon, takkekort ol. Men en sånn printer trenger du neppe. Anonymous poster hash: 98836...bda
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 Ja, det har vi. Har en som printer, scanner og kopierer. Her i huset blir den brukt mye, alt fra å kopiere fargeleggingsark til lekser blir printet ut. Anonymous poster hash: fd813...8a1
rytme Skrevet 9. juni 2015 #13 Skrevet 9. juni 2015 Vi har en, men den brukes aldri. Står pakket bort på toppen av et skap.... Men vi har ikke skolebarn ennå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå