Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Som gir deg tips og råd? Jeg tenker det er trist at du etter et studie der du endelig er ferdig utdannet journalist sitter og skriver reportasjer om at du ikke kan ha sokker i sandalene og hvordan du henger klær riktig på en kleshenger. Særlig min mote på VG sine sider er så vanvittig idiotisk. Minner meg om ungdomsskolen der noen få regjerte og bestemte hva som var kult og ikke. De er jo så desperat etter å få innpass hos de store så de hyller selvsagt enhver nyskapning fra en eller annen designer som lager sirkusantrekk og ikke klær. Hva er mote for deg? Lar du deg påvirke til å ikke bruke det DU liker når disse småjentene forteller at det du liker er harry? Anonymous poster hash: abc66...356
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Jeg leser ikke slike nettsider (eller blader eller hva nå enn det måtte være). Jeg kler meg i klær som jeg føler meg vel i, og synes jeg ser fin ut i, uavhengig av om det er mote eller ikke. Synes folk som utelukkende interesserer seg for og følger mote er svært enkle, overfladiske mennesker. Anonymous poster hash: 4f1fe...b92
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Jeg leser ikke slike nettsider (eller blader eller hva nå enn det måtte være). Jeg kler meg i klær som jeg føler meg vel i, og synes jeg ser fin ut i, uavhengig av om det er mote eller ikke. Synes folk som utelukkende interesserer seg for og følger mote er svært enkle, overfladiske mennesker. Anonymous poster hash: 4f1fe...b92 Må innrømme jeg leser det fordi jeg liker å plage meg selv. Har utviklet et hat til min mote og må lese de vanvittig dumme sakene deres. At det ikke er flaut å være journalist og jobbe med dette? Anonymous poster hash: abc66...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå