Frida00 Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hei Nå har det seg slik at jeg og samboeren min ikke bruker prevensjon, men "hopper av i svingen". Jeg hadde menstruasjon som var tilsynelatende normal for en uke siden. Det som er rart er at jeg var kvalm dagene før menstruasjon og er det enda etter en uke. Føles som jeg kan kaste opp hvert øyeblikk. Har ellers aldri kvalme knyttet til mens. Kan det virkelig skje at en får en slags menstruasjon selv om man er blitt befruktet? Sist jeg var kvalm over lengre tid var jeg gravid.. Setter stor pris på svar, da jeg ser det som om jeg er gal om jeg handler test når jeg har hatt mens..
Grønn Sommerfugl Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Det er mulig å ha en litt mindre blødning i tiden rundt mens om du er gravid. men eneste måten å finne ut det på er å ta en test Har du noen andre symptomer ?
Frida00 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2015 Takk for svar Jeg har disse "spenningene" i mageregionen.. Og kan si at blødningene var ikke små under mens, men muligens noe mindre enn vanlig. Hadde vært morro og hørt om andre har opplevd noe lignende normal mens men var likevell gravid. Får kjøpe en test imorgen og se!
Grønn Sommerfugl Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Hvis du ikke er gravid, kanskje du har eggløsning nå ? Ja kjøp en test, så får du svaret Lykke til
Frida00 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2015 EL passer ikke inn nå, da jeg har lang syklus, men for all del, ting endrer seg jo i denne finurlige kroppen vår Jeg får finne et avsides apotek imorgen, så får vi se! Jeg blir iallefall veldig overasket om det skulle være noen der
Grønn Sommerfugl Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Ja kjenner til sen El. . Har lange sykluser selv. Ja du får kjøre til nabobyen, hihi. jeg sendte mannen på apoteket
Frida00 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2015 Uff, ja! Det er ikke bare, bare å gå inn på det lokalet apoteket, det blir nok neste by hihi
Frida00 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Jeg kan da tilføye at det kommer kraftige "nåle-stikk".. Grunnen til at jeg ikke tenkte på dette nå, var at forrige gang var for noen uker siden, skikkelig ubehagelig. Men de dukket igjen opp nå, her jeg sitter.. Mest nede på siden, hvor jeg har murringer, men også litt høyere, midt på magen... De kommer brått, og forsvinner raskt. Endret 9. juni 2015 av Frida00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå