Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hei. Jeg er en jente på 18 år som bruker går på p-pillene Loette. På mandag fikk jeg mensen selv om jeg ikke hadde kommet til de inaktive pillene enda. Men det rare er at mensentruasjonen min er helt mørk, nesten sort og jeg har ekstreme smerter i magen, mye vondere enn normalt og varer omtrent hele dagen. Tenkte å gi det litt tid og se om det ble rødere, men fortsatt like mørkt. Jeg blør heller ikke like mye som normalt. Jeg tok en graviditetstest på lørdag morgen som var negativ(testet meg fordi magen min har blitt litt større i det siste og jeg kan ha graviditets lignende symptomer). Noen som vet om dette kan være graviditet utenfor livmor? Anonymous poster hash: a7a62...2fb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hvorfor ringer du ikke til legevakten? Anonymous poster hash: 3e194...ffe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Legevakten neste. Anonymous poster hash: e1c2a...f40
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Det at blodet er svart betyr at det er oksygenfattig og eventuelt gammelt. Ville sjekket det opp så fort som mulig og ikke ventet på svar fra det forumet her.. Spesielt med tanke på at du har sterke smerter og ikke skal blø nå. Sjekk det! Anonymous poster hash: 3e194...ffe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Lege! Svart blod er ikke bra! Anonymous poster hash: 73a10...873
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå