Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Må jeg ha med ferdig utfylt skjema på passkontoret, eller får jeg det der? Jeg har ikke printer... Anonymous poster hash: 0fe75...3ca
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 De fikser Anonymous poster hash: f0c83...f93
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Bilde også? Er det bare gammel pass jeg må ha med? Jeg er ikke HI, men trenger nytt pass jeg også
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Du tar med det gamle passet. Dersom det er barn som skal ha pass, må du ha fullmakt og legitimasjon fra den andre forelderen, skjema finner du på politiet.no (kun nødvendig dersom dere har felles foreldreansvar). Bilde tas på passkontoret, og dama/mannen i skranken fyller ut på pc'en. Ingen skjema som skal fylles ut på forhånd. Husk at en del passkontor har innført timebestilling, og kun har drop-in til visse tider. I Bergen må f.eks alle nå til Fyllingsdalen, drop-in mellom 12 og 14, ellers kun timebestilling. Første ledige time i slutten av juni. Anonymous poster hash: 7197e...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå