Gå til innhold

Vallergan spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har fått dette. Hun sover veldig godt men synes hun er unaturlig trøtt på dagen også. Henger det så i?

Noen som vet.

Og før dere sier jeg ikke burde gi det så vil jeg bare si det er for en kort periode pga et medisinsk problem.

Anonymous poster hash: fc7d9...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det henger veldig i dagen etterpå, en veldig kjent uheldig bivirkning på vallergan.

Det er forøvrig ikke noe galt i å gi vallergan i en kort periode når det er nødvendig.

Skrevet

Fikk det til min eldste når han var 8 mnd. Hadde aldri gjort det igjen, men det er mange år siden. Han krøp på dører og virket beruset neste dag.

Anonymous poster hash: 4e9a0...8b7

Skrevet

Bør ikke gis til barn under to år. Ellers må man nok tåle barn som ikke er helt seg selv dagen etterpå.

Anonymous poster hash: 4e9a0...8b7

Skrevet

Hun virker ikke dopet takk og lov men gnir seg konstant i øynene og ser ut som hun vil sove men vil ikke når jeg legger henne.

Takk og lov bare tre dager igjen.

Skrevet

Den henger lenge i ja, selv på meg som voksen hang den i lenge. Jeg gikk over på innsovningstabletter i stedet, den perioden(imovane) og var kvikk og rask morgenen etter. Men så sterke preparater skal nok ikke gis til barn. Du kan prøve å gi henne de enda litt før om kvelden hvis hun i utgangspunktet ikke har noen problemer med for tidlig oppvåkning.

Anonymous poster hash: 9f106...315
Skrevet

Den henger lenge i ja, selv på meg som voksen hang den i lenge. Jeg gikk over på innsovningstabletter i stedet, den perioden(imovane) og var kvikk og rask morgenen etter. Men så sterke preparater skal nok ikke gis til barn. Du kan prøve å gi henne de enda litt før om kvelden hvis hun i utgangspunktet ikke har noen problemer med for tidlig oppvåkning.

Anonymous poster hash: 9f106...315

Nå er det ikke jeg som har tatt valget om å gi dette. Det er det barnekirurgen som har gjort. Det er heller ikke primært søvn hun får det for heller selvom det dog i vårt tilfelle er en heldig bivirkning.

Skrevet

Det er viktig at hun får det ca to timer før hun legger seg for å unngå den værste "hangoveren".. Det tar litt tid før det virker og kan derfor henge i langt ut i neste dag.

Anonymous poster hash: cdeb8...dd0

Skrevet

Vallergan kan henge skikkelig i dagen etter ja, litt "hangover". Har selv prøvd dem i en periode jeg slet veldig med søvnløshet. Jeg ble overhodet ikke trøtt av dem, men hangoveren dagen etter, ja den fikk jeg...😝

Anonymous poster hash: e94b1...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...