Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Så fylles hjertet mitt med en enorm kjærlighet. Hun er så nydelig! Hun elsker å legge hodet sitt på hvil inntil brystet mitt. Hun lukker øynene og smiler når jeg nusser henne i pannen. Hun holder de lubne lankene sine rundt kinnene mine når hun skal sove. Føler virkelig at vi har en utrolig flott kontakt. Jeg er så takknemlig for å få lov til å oppleve denne kjærligheten Hurra!! Datteren min er allerede 9 mnd men det føles stadig ut som det var i går jeg kjente den varme lille kroppen inntil min <3 Anonymous poster hash: 9d135...11c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Heldig du er Anonymous poster hash: 023ce...5c1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Det er jo slik det føles å ha et godt samspill. Med sønnen min følte jeg mest fortvilelse og utilstrekkelighet og en forstemmende følelse av å ikke forstå han... Med jenta mi har jeg følt det slik du beskriver fra dag en... Anonymous poster hash: fa481...ceb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 ok, who cares Anonymous poster hash: e39c9...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå