Jakkie Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Er det noen som har anbefalinger om gode reisetriller? Guttungen er ganske lang og tung så trenger en som kan holde ett par kilo. Han blir 5 mnd snart og veier allerede 10 kilo! Trenger en som kan i hvertfall oppfylla noen av disse kravene: -Full liggestilling -Kan tas med opp på flyet som håndbagasje -Stor kalesje (Solskjerm) -Kan holde mange kilo og er lang -Ikke så veldig stor -Gode hjul som ikke setter seg fast i div grus? Trenger noe i den duren med tanke på enkelte dårlige veier i Sør-Amerika
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Oppfyller ikke alle krav Men Brio Race : full liggestilling. Tar liten plass. Har gode hjul. Kan brukes lenge. Enkel. Ganske bra kalesje Anonymous poster hash: 4df20...045
Jakkie Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2015 Det gjør ikke noe, trenger noe som kan fylle noen av kravene eller som vi i hvertfall kan ta med i flyet
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Vet ikke om de kan tas med, men babyjogger vognene er bedt å sjekke ut Anonymous poster hash: afa33...4e5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Babyjogger city mini gt har gooood kalesje og gode hjul. Kan ikke tas med som håndbagasje. Anonymous poster hash: 9b0f6...3e1
DetErBareMeg Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Det er vel bare Babyzen Yoyo som kan tas med som håndbaggasje.. Vi har den og er kjempefornøyd!
Krumelur Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Tror du sliter med å finne noe som oppfyller alle de kravene og som samtidig kan tas med som håndbagasje..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Vi har quinny zapp extra 2 og den kan tas med som håndbagasje på fly. Testet det nettopp og ikke noe problem å få den inn i hyllen over setene Anonymous poster hash: 19b35...75c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Vi har quinny zapp extra 2 og den kan tas med som håndbagasje på fly. Testet det nettopp og ikke noe problem å få den inn i hyllen over setene Anonymous poster hash: 19b35...75c Oi, kan den det? Bestilte den igår, og googlet mye først og fant flere steder at man ikke får ha den som håndbagasje. Men om det går, er det jo supert! Hvilket selskap fløy dere med? Må man ha den i bæreveske da? Til HI: om det er sånn at quinny zapp xtra går som håndbagasje, tror jeg den fyller de fleste av kriteriene dine. Jeg hadde mange av de samme kriteriene og etter mye søk på nettet, endte jeg på den. Anonymous poster hash: 5eb53...f6e
Lille krøll Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Flyr mye (ca 150 ganger i året). Det går omtrent alltid å ta med vognen inn gjennom sikkerhetskontrollen og bruke den helt frem til flyet. Lever den rett utenfor flyet og få den tilbake rett utenfor flyet så trenger ikke å kunne ta den med i kabinen.
sunnybunny Skrevet 9. juni 2015 #11 Skrevet 9. juni 2015 Veldig fornøyd med maclaren xlt sin trille. Tviler på at du får ha den med inn på flyet, men alle gangene vi har reist har vi fått ha den helt til vi går ombord på flyet og så står den utenfor flydøra når vi har landet. Hvorfor er det viktig for deg å ha den med inn i kabinen?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 Vi har quinny zapp extra 2 og den kan tas med som håndbagasje på fly. Testet det nettopp og ikke noe problem å få den inn i hyllen over setene Anonymous poster hash: 19b35...75c Oi, kan den det? Bestilte den igår, og googlet mye først og fant flere steder at man ikke får ha den som håndbagasje. Men om det går, er det jo supert! Hvilket selskap fløy dere med? Må man ha den i bæreveske da? Til HI: om det er sånn at quinny zapp xtra går som håndbagasje, tror jeg den fyller de fleste av kriteriene dine. Jeg hadde mange av de samme kriteriene og etter mye søk på nettet, endte jeg på den. Anonymous poster hash: 5eb53...f6e Ja, var ikke noe problem Fløy med Norwegian. Trengte ikke bæreveske, bare la den rett oppi hyllen. Hadde med poser i tilfelle de ville vi skulle dekke til hjulene . Det er den enkleste reisen vi har vært på med baby, trillet helt til inngangen på flyet og rett fra flyet når vi skulle av. Synes den er genial jeg Veldig stor skjerm har den og, hjalp mot både sol og regn. Eneste minus er at den bare tåler 15 kg (pluss minus 15 kg sikkert). Anonymous poster hash: 19b35...75c
Jakkie Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2015 Veldig fornøyd med maclaren xlt sin trille. Tviler på at du får ha den med inn på flyet, men alle gangene vi har reist har vi fått ha den helt til vi går ombord på flyet og så står den utenfor flydøra når vi har landet. Hvorfor er det viktig for deg å ha den med inn i kabinen? så lenge jeg får den med inn på flyet så vet jeg i hvertfall at jeg kan bruke den når jeg lander i flyplassen, håndbagasje eller ikke men det blir veldig fort tung å bære ett barn som veier mye på flyplassene med tanke på at vi skal være i minst 3-4 timer i hvert flyplass :/ Han veier allerede 10 kilo så jeg aner ikke hva han kommer til å veie når vi reiser men bæresele er uaktuelt :/ Men takk får tips
Jakkie Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2015 Jeg ser at jeg har skrevet håndbagasje, men det trenger ikke å være det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå