Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Fornøyd? 😊 Anonymous poster hash: bf5ed...f7b
beef sister Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Kan ikke fordra dem. Synes også lukten er så massiv at jeg plages av å gå forbi en butikk.
shari_z Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Absolutt fornøyd! Synes de er for dyre, men søsteren min liker å gi Lush produkter i gave, og jeg synes det er hyggelig å få. De lukter godt og fungerer utmerket.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Brukt ansikt og leppeskrubb. Veldig fornøyd 👍🏼 Anonymous poster hash: b44a1...356
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 De lukter veldig sterkt så kan ikke gå inn i en butikk... Hadde en shampo en gang, og så var jeg så uheldig å få litt på øyet. Vanlige sjampoer svir litt med det samme, men lush sin var skikkelig smertefullt og det varte lenge! Jeg var redd øyet mitt skulle etse bort! Har aldri hatt produkter derfra siden. Anonymous poster hash: 71170...139
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Jeg liker dem ☺️☺️☺️ Anonymous poster hash: 7ff09...a94
Tjofsen Skrevet 9. juni 2015 #8 Skrevet 9. juni 2015 Aldri prøvd og kommer nok aldri til å prøve. Jeg må holde pusten når jeg går forbi en butikk. Aldri tenkt tanken på å faktisk gå inn dit.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #9 Skrevet 9. juni 2015 Veldig fornøyd med Angels On Bare Skin (lavendel, mandel skrubb) og UltraBland (bivox, rose hudrens). Begge roer ned rødhet i huden og kvisene mine blir mye fortere borte :-) Hater å gå forbi sjappa, det stinker lang vei men produktene er gode og naturlige. Det liker jeg. Anonymous poster hash: 36d45...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå