Gå til innhold

bruker dere tynn lue inne.


Anbefalte innlegg

Skrevet

På de nyfødte?

 

Anonymous poster hash: fefa5...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, huff...

 

Anonymous poster hash: 2cdd6...1e0

Skrevet

Nei. :)



Anonymous poster hash: e5896...ca8
Skrevet

Kun det første døgnet på barsel. 😊

 

Anonymous poster hash: e5a4c...2e6

Skrevet

Aldri.. :-) bare ute

Skrevet

Nei, ikke en gang på barsel med vinterbarna mine.

 

Anonymous poster hash: 4fca8...96c

Skrevet

Fikk beskjed på sykehuset om at hvis vi ikke ville hatt lue på oss selv inne, skulle heller ikke babyen ha det (utenom det første døgnet da).

 

Anonymous poster hash: c9a35...18a

Skrevet

Bruker bjørnefitte inne, ingenting ute.

 

Anonymous poster hash: 8ab83...3d5

Skrevet

Nei, her har ikke babyene det på barsel heller.



Anonymous poster hash: 3c764...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...