Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 På de nyfødte? Anonymous poster hash: fefa5...558
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Nei, huff... Anonymous poster hash: 2cdd6...1e0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Kun det første døgnet på barsel. 😊 Anonymous poster hash: e5a4c...2e6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Nei, ikke en gang på barsel med vinterbarna mine. Anonymous poster hash: 4fca8...96c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Fikk beskjed på sykehuset om at hvis vi ikke ville hatt lue på oss selv inne, skulle heller ikke babyen ha det (utenom det første døgnet da). Anonymous poster hash: c9a35...18a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Bruker bjørnefitte inne, ingenting ute. Anonymous poster hash: 8ab83...3d5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Nei, her har ikke babyene det på barsel heller. Anonymous poster hash: 3c764...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå