Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Må jeg da også vise til hvor jeg fant stillingsannonsen? Den vil vel være knyttet opp mot søknaden når jeg sender den? Må man fortsatt følge de reglene? Anonymous poster hash: ef23d...ac0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Dersom det kan være et poeng for min utførelse av stillingen på sikt, kan jeg si noe om at jeg er tatt opp til videreutdanning fra høsten av, eller bør jeg la det være. Da dette jo da også kan medføre at jeg må be om permisjon til samlinger på skolen. SIkkert ikke mange, men noen blir det jo da, i løpet av det første året. Anonymous poster hash: ef23d...ac0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Mest sannsynlig er linken knyttet direkte til skjemaverktøyet som firmaet du søker har. Dvs at de ikke kan se hvor du åpnet søknadsskjemaet fra. Kan du ikke se om stillingen ligger på finn og si at du fant annonsen der? Vi utlyser ofte stillinger og spør gjerne hvor søkerne har sett annonsen, rett og slett fordi vi ønsker statistikk på hvilke kanaler som når flest søkere. Anonymous poster hash: d6817...698
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 den ligger på kommunens hjemmeside, men det er jo fort gjort å skrive på det, men bare lurte på om det var overflødig... Anonymous poster hash: ef23d...ac0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Absolutt ikke overflødig. Derimot virker det som du er oppriktig interessert i å jobbe i kommunen siden du har vært inne på sidene deres. Anonymous poster hash: d6817...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå