Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Leieboeren er bortreist og hadde glemt å lukke vinduet som er på bakkeplan, selve åpningen er jevnt med jorden. Det var såpass åpent at nabokattene kan komme seg inn. Måtte inn og lukke det og synet som møtte meg var grusomt. Det er flere tallerker med mat i stua, gryter og panner med matrester på kjøkkenet og matrester på kjøkkenbenken. Han skal være borte i tre uker! Det var også sølt enten kaffe eller cola eller noe annen brun væske nedover veggen. Det luktet også veldig røyk til tross for det er spesifisert i kontrakten forbud mot røyk. Han har også brukt digre maskinskruer i gipsveggene. Vinduskarmene er fulle av kaffe eller noe, ser ut som han har prøvd å vaske det bort uten hell. Alt var bare totalt rot og kaos. Leiligheten var helt flunkende ny og nå ser den ikke ut! Hva gjør jeg? Kan jo ikke ha mat stående i flere uker?! Anonymous poster hash: 46960...662
Tjofsen Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Grøss! Han der hadde jeg sagt opp på flekken. Er vel ikke så mye annet du kan gjøre enn å fjerne matrestene og la alt rotet være. Du får ta en prat med han når han kommer tilbake. Ville også gitt beskjed til han at du har vært inne for å lukke vinduet og fjernet matrester.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Ja, vi må si han opp for å klare å berge denne leiligheten. Skal bygge om vår del av kjelleren så da får det være grunnen for oppsigelse. HI Anonymous poster hash: 46960...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå