Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #26 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg der. Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg hadde fått vite at mannen min går rundt og fantaserer om andre. Jeg ville følt det som et overtramp. Anonymous poster hash: b4608...50d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #27 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg der. Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg hadde fått vite at mannen min går rundt og fantaserer om andre. Jeg ville følt det som et overtramp. Anonymous poster hash: b4608...50d Er da ingen grunn til at du skulle få vite det. Alle mennesker har tanker. Og som du ser er det ikke et konkret menneske. I alle fall ikke i mine fantasier. Helt greit at du ikke har det som meg Anonymous poster hash: c341d...3cd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #28 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg der. Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg hadde fått vite at mannen min går rundt og fantaserer om andre. Jeg ville følt det som et overtramp. Anonymous poster hash: b4608...50d Men jeg kan jo forresten legge til at for meg går det et skille ved en ansiktsløs fantasi og en fantasi med en faktisk fysisk person. F.eks. ville jeg nok synes det var greit om mannen min hadde en fantasi om en hvilken som helst hushjelp eller en kontorfantasi om en hvilken som helst sekretær eller sjef. Men om han plutselig hadde begynt å fantasere om naboen eller en dame på jobben, eller noen han hadde sett i butikken, så ville jeg følt det var over streken. Eller om han fant på en dame som overhodet ikke var meg. F.eks. en dame med blondt hår, store pupper og en personlighet som overhode ikke var meg (jeg har mørkt hår og små pupper). Det hadde vært sårende. Men en ansiktsløs fantasi ville vært ok. Men ikke samtidig som vi hadde hatt sex (med mindre han sa noe om det til meg) ☺️ Anonymous poster hash: b4608...50d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #29 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg der. Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg hadde fått vite at mannen min går rundt og fantaserer om andre. Jeg ville følt det som et overtramp. Anonymous poster hash: b4608...50d Enig med deg. Jeg hadde også blitt lei meg om jeg fikk vite det, men det ligger vel den samme tankegangen bak dette som hos de som faktisk er utro: det man ikke vet har man ikke vondt av. Nå er det imidlertid stor forskjell på å ha imaginær sex med andre og det å fysisk ha sex med andre da. Begge deler kan kontrolleres, men den tenkte utroskapen kan jo ikke bli oppdaget med mindre man forteller om det selv og de aller fleste vil ikke kalle fantasier for utroskap. Anonymous poster hash: 3644f...68d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #30 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg der. Jeg hadde blitt veldig lei meg om jeg hadde fått vite at mannen min går rundt og fantaserer om andre. Jeg ville følt det som et overtramp. Anonymous poster hash: b4608...50d Men jeg kan jo forresten legge til at for meg går det et skille ved en ansiktsløs fantasi og en fantasi med en faktisk fysisk person. F.eks. ville jeg nok synes det var greit om mannen min hadde en fantasi om en hvilken som helst hushjelp eller en kontorfantasi om en hvilken som helst sekretær eller sjef. Men om han plutselig hadde begynt å fantasere om naboen eller en dame på jobben, eller noen han hadde sett i butikken, så ville jeg følt det var over streken. Eller om han fant på en dame som overhodet ikke var meg. F.eks. en dame med blondt hår, store pupper og en personlighet som overhode ikke var meg (jeg har mørkt hår og små pupper). Det hadde vært sårende. Men en ansiktsløs fantasi ville vært ok. Men ikke samtidig som vi hadde hatt sex (med mindre han sa noe om det til meg) ☺️ Anonymous poster hash: b4608...50d Veldig enig i dette også. Det er stor forskjell på å fantasere om en faktisk person man kjenner og en uoppnåelig filmstjerne som hun med Jax Teller over her. Anonymous poster hash: 3644f...68d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2015 #31 Skrevet 10. juni 2015 Jax Teller 👉🏻👌🏻😅 Anonymous poster hash: 07b90...9ae
Tulla99 Skrevet 10. juni 2015 #32 Skrevet 10. juni 2015 Ikke noe galt i å fantasere selv om man er i gode lange forhold. Litt krydder i livet er bare positivt Anonymous poster hash: c341d...3cd Neida ikke så lenge man er fornøyd i forholdet, men er det ikke lettere å plutselig gjøre alvor av fantasiene når forholdet er i en bølgedal og anledningen byr seg hvis man stadig vekk fantaserer om andre? Anonymous poster hash: 3644f...68d Ikke for meg i alle fall. Kunne absolutt ikke tenkt med en annen. Er meget fornøyd med mannen jeg har Vært sammen i 15 år. Å være utro og ha fantasier er da to helt forskjellige ting. Anonymous poster hash: c341d...3cd Klart du ikke er utro når du fantaserer. Det er da lov selvom jeg ikke helt skjønner det.Jeg bare tenker at det må være lettere for de som tenker på sex med andre å gjennomføre det i virkeligheten enn det er for de som ikke har imaginær sex med andre. Nå har jeg heller aldri vært utro så jeg vet jo ikke hvor høy den terskelen egentlig er, men jeg tror den ville vært lavere om jeg hadde sex med andre i tankene. For all del, jeg påstår ikke at dere som har livlig fantasi er utro eller kommer til å være utro, men følger dere resonnementet mitt? Anonymous poster hash: 3644f...68d Jeg ser poenget ditt og er av den oppfatning at de som allerede er utro i tankene har lavere terskel for faktisk utroskap enn de som ikke er nysgjerrige på intimitet med andre enn partneren. Dette er rimelig selvsagt synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå