Gå til innhold

Hva spør dere arbgiver om på jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid hjernteppe på intervju, spesielt når arbgiver spør om jeg lurer på noe. Og da virker jeg jo uinteressert, men hva er det egentlig man bruker å spørre om?

Anonymous poster hash: bc3d8...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har stilt spm har det Vært konkret rettet inn mot arbeidsoppgaver, arbeidssted. Feks hvordan samarbeidet mellom avdelingene fungerer, hvilke faste interne møter de har og hva de brukes til, hvor mye overtid brukes, hvilke parkeringsgoder de har osv osv

Man kan fort virke kravstor med slike spørsmål så det gjelder å formulere seg slik at en fremstår som kvalitetsbevisst og kanskje ettertraktet fremfor bortskjemt osv..😊

Anonymous poster hash: fcdbc...157

Skrevet

Jeg spør om deres forventninger til den de ønsker å ansette. Da kommer det ofte opp noe som man kan utdype og fortsette på om hvorfor du er den rette..

Anonymous poster hash: 21d2c...410

Skrevet

I mitt siste intervju spurte jeg om hvordan en typisk arbeidsdag for den aktuelle stillingen kan være. 

Anonymous poster hash: 67051...13b
Skrevet

Jeg spør om hvor mange ansatte det er, hvor store avdelingene er, om det er kort eller langsiktige planer og prosjekter på gang, hvordan en typisk arbeidsdag er, utviklingsmuligheter og arbeidstid.

Anonymous poster hash: d3fcb...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...