Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Hva legger du i å være en lojal og ansvarsbevisst arbeidstaker? Anonymous poster hash: ea96a...7d7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Lojal: at en forholder seg til de regler som er bestemt skal prege arbeidsplassen (selv om en kanskje ikke er enige i alle reglene) at en jobber ut fra de verdiene arbeidsplassen står for. At en er ærlig, pliktoppfyllene og gjør det som står i arbeidsbeskrivelsen til stillingen din. Ansvarsbevisst: gjør de oppgaver som en blir bedt om. Er punktlig, og holder frister, kommer på tida. At du er stolt av jobben din. pliktoppfyllende. Anonymous poster hash: 97da8...97c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Delvis enig med den over. Vil dessuten gjerne tilføye noe: Lojaliteten til en god ansatt skal tilhøre bedriften, ikke lederen eller andre personer. Man kan lufte jobbfrustrasjoner med nære venner så lenge det ikke innebærer å bryte taushetsplikt, man kan være uenig innad og ha behov for å ta opp faglige- eller samarbeidsmessige frustrasjoner, men utad mot samarbeidspartnere og i møter representerer man bedriften med stolthet og sier ikke noe negativt om verken kolleger, ledere eller bedrift. Ansvarsbevisst: Opptatt av å gjøre det som trengs og overholder tidsfrister (såfremt tidsfristene er normalt rimelige), er mål- og løsningsorientert, også opptatt av en viss kvalitet på det som leveres og bistår andre ved behov hvis det bidrar til måloppnåelse. Kommer i tide, tenker jeg hører inn under pålitelig/ pliktoppfyllende, ikke ansvarsbevisst. Anonymous poster hash: 69fec...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå