Memme8 Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er 11 uker på vei...for en uke siden var jeg på ultralyd og alt var fint. Da jeg gikk på do for å tisse før i dag kom det helt uten forvarsel en blodklump ut av meg...på størrelse med en jordbær... Det kom litt friskt blod med det samme. Jeg fikk litt sjokk...for jeg har ingen smerter eller annet ubehag. Har ikke kommet noe mer friskt blod etterpå. Var det en SA? Eller kan det være noe annet? Skal til ultralyd i løpet av uka. Men hvordan opplevde dere andre SA?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Eg har ikkje hatt noko særleg smerter, men blodet har kome litt og litt, gjerne over ei veke. Håpar det ikkje var SA! Anonymous poster hash: c1908...d01
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Trenger ikke være en SA, mange opplever en større koagulert klump komme ut når de er noen uker på vei, det er festeblødning som har koagulert. Anonymous poster hash: 48bbe...3f2
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Hei. Jeg fikk plutselig en blødning uten forvarsel i uke 11. Det var som mensen, men tynnere. Gikk rett gjennom bukse og undertøy. Det fortsatte med småblødninger i en uke, også kom det et koagel på størrelsen du nevner. Jeg tenkte at det var en SA. Fikk komme inn til UL, og alt var fint med fosteret. Jeg hadde et hematom over livmoren, så jeg hadde økt abortrisiko og var inne til UL hver 2. Uke til uke 20. Da var det borte. Friskt og fint barn på 15 mnd idag. Håper det ender godt for deg og. Anonymous poster hash: a73da...54f
Memme8 Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2015 Oi...så fint med noen solskinnshistorier... Jeg kjenner meg så rar, for nøyaktig en uke siden fikk jeg mitt livs sjokk ved en rutineundersøkelse...for jeg visste ikke at jeg var gravid. Forrige mandag satt jeg her skjelven å tenkte så mange tanker fordi vi egentlig ikke hadde planer om flere barn... En uke senere sitter jeg her å er livredd for å miste den lille spiren der inne..
*Smiley* Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 (endret) . Høres ut som koagulert blod ,trenger ikke å være en SA. Jeg hadde slike i uke 5 og 6. Blødninger frem til uke 14. Hun blir 3:) Endret 8. juni 2015 av *Smiley*
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Lykke til <3 Anonymous poster hash: 74cca...6bf
shari_z Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Når jeg har hatt SA (har hatt flere, alle mellom uke 5-8), så har det alltid begynt med lys rosa på papiret, fulgt med stigende smerter (sterkere enn vanlig menssmerter), for så å begynne å blø masse og med store klumper. Håper det er "bare" blødninger hos deg og alt går greit. Blir fort knyttet til spiren, selv når det ikke var planlagt. Lykke til!
Memme8 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2015 Takk igjen...ja man blir fort knyttet til spiren der inne. Har ikke kommet noe mer friskt blod siden i går, tenkte å ringe sykehuset etterpå for å høre når jeg kan komme inn. Vil bare få bekreftet eller avkreftet kjenner jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå