Gå til innhold

hva hadde dere til middag i dag? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og skal lage middagsplaner fremover og bruker å lage kjedelige "vanlige" middager og trenger litt inspo :)

 



Anonymous poster hash: cd801...cef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lasagne, salat og baguetter



Anonymous poster hash: 0898d...34c
Skrevet

Karbonade og egg på brødskive!

 

Anonymous poster hash: 18ed8...ddc

Skrevet

Torsk med bacon, poteter og gulrøtter.

 

Anonymous poster hash: 2cfd5...e37

Skrevet

wok av svin, rock wok grønnsaker på pose, fullkorns nuddler og blue dragon sin teriyaki saus :D

kryddrer kjøtttet godt eller så blir det ganske tamt :) bruker også ekstra chili og hvitløk ;)

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus med potet, bacon og råkost :P

Skrevet

Hjemmelaget kremet aspargessuppe. Nam nam!

Skrevet

spagetti og kjøttdeig. Skal ha laks med appelsin i form med poteter og grønnsaker i morgen. :)

Skrevet

Fiskeburger i hjemmelagde grove burgerbrød har i salat, rediker, sylteagurk, jalepeno, rødløk og zatsiki som jeg laget av tyrkisk youghurt :)

 

Anonymous poster hash: e1592...c8c

Skrevet

Grønnsaksuppe :)

 

 



Anonymous poster hash: 789ad...8e0
Skrevet

Wok med laks. Og ris.



Anonymous poster hash: 846d3...2bd
Skrevet

Grove fiskekaker, hjemmelagd potetmos og grønnsaksblanding med gulrot, blomkål og erter.

 

Anonymous poster hash: b2f81...f3c

Skrevet

ovnsbakt ørret med purre og gulrot, potet og agurksalat

Skrevet

Isbergsalat med paprika i forskjellige farger

Kylling kokt i sweet & sour med ginger

Rotmos av selleri og gulrot

Skrevet

Kompe.



Anonymous poster hash: 1162e...c8e
Skrevet

Stekt ørret med poteter, rømmesaus, agurksalat og brokkoli.

Skrevet

Laks bakt i ovn (med salt, pepper, sitronsaus, litt vann og smør) potet, gulrot, agurksalat, rømme og ravigottesaus. Vi elsker det hele familien :)

Skrevet

Hjemmelaget pizza 🙊😊

 

Anonymous poster hash: d9c40...b7c

Skrevet

Igår hadde vi grønnsaksuppe og grovbrød med brunost ved siden av. Idag skal vi ha urtemarinert ørret med poteter, agurk, poteter, rømme og tyttebærsyltetøy.



Anonymous poster hash: 7ea1c...161
Skrevet

I går hadde vi hjerteburger.

I dag blir det hjemmelaget pizza, for jeg fikk lyst på det da jeg leste hva en tidligere i tråden hadde i går :-)

 

I morgen blir det båndspagetti med laks og spinat,



Anonymous poster hash: 91853...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...