Gå til innhold

Noen som er god med PC her? Mangler nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trykker på nettilkoblingen nede til høyre, og det kommer ikke opp som et alternativ engang plutselig, altså å velge nettverk. Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 2caff...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Du har ikke slått av det trådløse på pcen da? Det skal være ett eller annet signal som viser at det er på, men de fleste pcer har en bryter et eller annet sted for å slå av. 

Win7 eller 8?

Skrevet

Du har ikke slått av det trådløse på pcen da? Det skal være ett eller annet signal som viser at det er på, men de fleste pcer har en bryter et eller annet sted for å slå av.

Win7 eller 8?

Takk for svar. Ser ut som det er wifien som er slått av, men jeg klarer ikke å få den på, får bare alternativ om å fjerne nettverk. Er Windows 8.

Ahh, jeg som egentlig er teknisk anlagt.

hi

Skrevet

Win7 eller 8?

Fikk det til!! Måtte trykke på ctr+F3 :)

Skrevet

Se rundt kantene på pcen (dell feks) eller foran tastaturet (HP) om du ikke har en bryter med et trådløst tegn på, det ser stort sett ut som en antenne med bølger omkring

Skrevet

Ja, det var neste forslag, noen har en tastekombinasjon, du kan stort sett lese den på tastaturet. Siemens blant annet.

Skrevet

Husk å betale internettregningen! 😂

Anonymous poster hash: 7a811...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...