Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å blø brunt blod for tre dager siden og har hver morgen frem til nå blødd/spottet brunt. Det kommer ikke mye, men sammen med meget sterke smerter i livmor, skjønner jeg jo at ikke dette går riktig vei. Jeg har hatt flere spontanaborter tidligere, og kjenner igjen alle symptomene. Jeg er 7 uker på vei.

Jeg var hos legen i dag hvor jeg tok urinprøve som fremdeles var positiv. Jeg skal tilbake i morgen for å ta blodprøve. Legen ringte til sykehuset mens jeg var der, men de nektet å ta meg inn. Jeg tenkte at jeg kunne få slike tabletter som setter i gang aborten, slik at jeg fortest mulig kan bli ferdig med dette og prøve å komme meg videre i livet.

Vil sykehuset ta meg inn hvis blodprøven viser synkende hcg? Jeg glemte selvsagt å spørre om dette da jeg var hos legen. Ønsket meg bare raskest mulig bort og hjem. Kan jeg risikere å gå og vente i uker hvis det ikke settes i gang av seg selv? Hva kan jeg gjøre? Føler meg maktesløs når det statlige ikke vil hjelpe. Man får jo ikke gjort noe med det. Det hjelper vel ikke å dra til privat gynekolog og få påvist dødt foster eller at det ikke finnes noe foster heller? De får vel ikke styrt over offentlige sykehus og jeg vil få samme svar? Noen som vet noe om dette eller har erfaringer å dele?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...