Gå til innhold

Barnehagebilder i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal ta bilde i barnehagen for første gang for gutten min i morgen, er det normalt å sende ungene i barnehagen da med litt finere klær? Med tanke på gris når de spiser. Altså jeg bryr meg ikke om gris egentlig men vil ha rene klær på bildet. Ser ikke for meg at personalet skal skifte på 15 barn før de skal ta bilde. Skal ikke kle på gutten det fineste han har men en litt finere genser.

Anonymous poster hash: ed9ae...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sender du med genseren og sier fra til personalet at han skal ha på den på bildene om det er lenge til de skal bli tatt bilder av (måltid I mellom etc) så tar de den på før bildene. Hvis det ikke er sannsynlig at det blir situasjoner før fotografering som han kan søle på seg, så leverer du han i genseren.

Jeg har jobbet i bhg i mange år og hos oss så kler vi på d foreldrene vil, vasker ansikter/tørker snørr osv ved behov før fotografering ihvertfall.

Skrevet

Vi skiftet der jeg jobba for de som ønsket det 😊

Anonymous poster hash: 2b72a...26c

Skrevet

Vi skiftet på barna da jeg jobbet i barnehagen og ordnet litt på håret på de som ville det.

Går fortere å kle på 15 barn finere inneklær enn det gjør å kle på vinterklær og fingervanter på alle mann. 😊

Anonymous poster hash: 3120e...550

Skrevet

Så bare ikke for meg at de kom til å gidde det på 15 unger :P Men er jo lenge til neste gang, ikke noe som skjer daglig eller ukentlig. Eller forsåvidt så skifter de klær på han ofte når han griser, nesten for ofte syns vi, da vi ikke har noe i mot at han er litt skitten når dagen er omme. De skal ha ett måltid før fotografen kommer.

HI

Skrevet

Vi fikk mail om at de ikke skifter klær eller ordner hår, de bare vasker ansikt og hender. Spent på bildene, et måltid før bildetaking :P

Anonymous poster hash: f0e69...ade

Skrevet

Er samboer som skal levere i morgen og han skal spørre om de kan skifte, hvis ikke så skifter han på gutten der og da. Vi fikk så kort varsel om fotografen og har glemt å spørre om de kan skifte.

Hvor mye ca pleier det å koste?

HI

Skrevet

min hadde på seg en ny pen levi bukse og en strikket genser,kjempe fornøyd med barnehagebilde :)

Skrevet

Her skifter de på barna før fotografering hvis det er ønskelig.

Anonymous poster hash: b6978...05a
Skrevet

Jeg sendte de i det de skulle ha på til fotograferingen, men hadde også med fine ekstraklær for den dagen. Så hadde de skifttøy for anledningen som passet på bildet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...