Gå til innhold

er dere noen her som har vært til nevrolog for migrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt henvist til nevrolog og lurer litt på hva som vil skje der. gjør nevrologen noen undersøkelser eller bare spør de om ting? Hva bør jeg være forberedt på av spørsmål for eksempel. Noen som har vært der som vil fortelle hvordan det var, hva som ble gjort og om det hjalp?

Anonymous poster hash: 9ff8d...44b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å skrive hodepinedagbok, hvis du ikke alt gjør det.

Finner sikkert maler om du søker på nettet, men ta med tidspunkt, hvor den sitter, brer seg, endrer seg, hva gjorde du, syklusen din (mens, rett etter, rett før), noe du åt, hva du gjorde, våknet du med det, av det...

Anonymous poster hash: eea5f...54a

Skrevet

Ja var i mai. Vi bare pratet sammen. Jeg visste om det med migrenedagbok men var ikke bedt om å skrive det. Da jeg hadde hatt (frem til jeg fikk medisin av nevrologen) daglige anfall i flere uker, så var det ikke vanskelig å huske hyppigheten. Hadde skrevet alle symptomene på en liste som først aura, så hodepine, svimmelhet, kvalme og lysskyhet. Var mest bare prat om symptomer og medisin, ikke noen spesielle spm som jeg kan huske.

Anonymous poster hash: 5c590...a77

Skrevet

Ja var i mai. Vi bare pratet sammen. Jeg visste om det med migrenedagbok men var ikke bedt om å skrive det. Da jeg hadde hatt (frem til jeg fikk medisin av nevrologen) daglige anfall i flere uker, så var det ikke vanskelig å huske hyppigheten. Hadde skrevet alle symptomene på en liste som først aura, så hodepine, svimmelhet, kvalme og lysskyhet. Var mest bare prat om symptomer og medisin, ikke noen spesielle spm som jeg kan huske.

Ja og triggene mine hadde jeg og skrevet ned.

Skrevet

Ja og triggene mine hadde jeg og skrevet ned.

Jeg har og daglige anfall, så synes det er vanskelig å vite hva triggerene mine er egentlig. Hvilke triggere har du? Fikk du nye medisiner av nevrologen, hjalp det å komme til nevrolog?

Hi

Skrevet

Dytter litt

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter litt igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...