Gå til innhold

Jeg sparer til større øyebryn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har gjort det? Har dere tips til hvordan jegkanskjule det litt? + hvor lang tid tok det for dere?

Jeg hadde I utgangspunktet rykke øyebryn, men har nappet i 15 år.. Vet ikke om jeg får tette store bryn nå men det er jo verdt å prøve. Jeg har ikke helt tynne 90-tallsbryn men litt for tynne i forhold til trenden nå..

Anonymous poster hash: 29325...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er trenden nå, egentlig? Jeg prøver bare å trimme brynene litt og rydde det som avviker fra den klare formen men jeg har ganske markerte, fine bryn. Trenger ikke forme dem noe spes. Hvis jeg gjør noen blemmer som ikke ser bra ut så fyller jeg inn med brynskygge eller penn.

Anonymous poster hash: acc10...a39
Skrevet

Nappet i ti år og under bryna er det lite hår. Lær nå resten vokse fritt og sist gang tok det meg to måneder ca før det begynte å se greit ut.

Anonymous poster hash: 3a7e0...361

Skrevet

Jeg har nappet siden jeg var liten, mest under brynet, og holdt meg langt unna 90 talls streken.

Nå har jeg latt det meste vokse i to år, og stadig finner jeg et nytt lite hår jeg kan ha bruk for.

Jeg ville forresten valgt en mellomting av før og etter bryn linken som ble lagt ut.

Anonymous poster hash: 1d581...965

Skrevet

Ville gått til noen som driver med threading og gjort noen avtaler der. La dem ta ansvaret, føles mye bedre og da får du den typen bryn. Threading er awesome.

Anonymous poster hash: acc10...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...