Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 Spesielt dere som har bokhylle lett synlig da, med bøkene på utstilling :-) Anonymous poster hash: 1d970...d23
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Har vurdert frem og tilbake i flere år, men kastet alle nå. Minuset er at man mister info og bilde av forfatteren. Anonymous poster hash: 82905...85e
HvittHus Skrevet 8. juni 2015 #3 Skrevet 8. juni 2015 Ja den beholder jeg for å beskytte bøkene mot smuss nå de leses.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #4 Skrevet 8. juni 2015 Har vurdert frem og tilbake i flere år, men kastet alle nå. Minuset er at man mister info og bilde av forfatteren. Anonymous poster hash: 82905...85e Ja, det har du rett i. Men bøkene blir jo så mye penere uten. Pluss at de er litt slitsomme å ha på når man leser dem. Anonymous poster hash: 1d970...d23
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #5 Skrevet 8. juni 2015 Ja til flere bøker med tekst og bilder på selve boka. Papiret blir jo så stygt etter hvert, spesielt om bøkene står veldig tett i bokhylla. Anonymous poster hash: 82905...85e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #6 Skrevet 8. juni 2015 Ja, jeg bruker den faktisk som bokmerke Altså når jeg leser første halvdel av boken bruker jeg den ene "klaffen" på beskyttelsen og legger inn mellom sidene i stede for bare rundt permen på boken, og i siste halvdel klaffen på baksiden og legger mellom boksidene. Veldig praktisk Anonymous poster hash: 07326...ebe
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #7 Skrevet 8. juni 2015 Ja. Har hundrevis av bøker, og det er jo på smussomslaget infoen om boka står. Jeg låner ut mye bøker til venner også, og da ønsker de også å lese hva bøkene handler om, og de beskytter bøkene. Anonymous poster hash: eef27...d1a
Iiiiik Skrevet 8. juni 2015 #8 Skrevet 8. juni 2015 Jeg beholder det på mens jeg leser boka, når boka er ferdiglest kastes smussomslaget. Da synes det godt i bokhylla hvilke bøker som venter på å bli lest også, en ekstra bonus Problemet er at mannen gjør det motsatt. Han tar smussomslaget av når han leser boka, setter det på før den settes i hylla. Han synes det er finere og mer praktisk. Nå leser jeg nesten utelukkende på Kindle, så nå slipper vi å krangle om denne bagatellen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #9 Skrevet 8. juni 2015 Ja. Jeg er forsiktig med bøkene mine, så alle er like fine også, selv tett i bokhylla. Anonymous poster hash: a4b0d...8c8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2015 #10 Skrevet 8. juni 2015 Ja. Har hundrevis av bøker, og det er jo på smussomslaget infoen om boka står. Jeg låner ut mye bøker til venner også, og da ønsker de også å lese hva bøkene handler om, og de beskytter bøkene. Anonymous poster hash: eef27...d1a Akkurat den informasjonen er neppe så viktig i våre dager. Et raskt søk på tlf gir deg all den info du vil ha. Pr idag har vi forøvrig ca 50/50 med og uten det omslaget. Anonymous poster hash: 1d970...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå