Gå til innhold

Beskyttelsen utenpå bøker, beholder dere den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt dere som har bokhylle lett synlig da, med bøkene på utstilling :-)

Anonymous poster hash: 1d970...d23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert frem og tilbake i flere år, men kastet alle nå. Minuset er at man mister info og bilde av forfatteren.

Anonymous poster hash: 82905...85e
Skrevet

Ja den beholder jeg for å beskytte bøkene mot smuss nå de leses. 

Skrevet

Har vurdert frem og tilbake i flere år, men kastet alle nå. Minuset er at man mister info og bilde av forfatteren.

Ja, det har du rett i. Men bøkene blir jo så mye penere uten. Pluss at de er litt slitsomme å ha på når man leser dem.

Skrevet

Ja til flere bøker med tekst og bilder på selve boka. Papiret blir jo så stygt etter hvert, spesielt om bøkene står veldig tett i bokhylla.

Skrevet

Ja, jeg bruker den faktisk som bokmerke ;) Altså når jeg leser første halvdel av boken bruker jeg den ene "klaffen" på beskyttelsen og legger inn mellom sidene i stede for bare rundt permen på boken, og i siste halvdel klaffen på baksiden og legger mellom boksidene. Veldig praktisk :)

Anonymous poster hash: 07326...ebe
Skrevet

Ja.

Har hundrevis av bøker, og det er jo på smussomslaget infoen om boka står. Jeg låner ut mye bøker til venner også, og da ønsker de også å lese hva bøkene handler om, og de beskytter bøkene.

Anonymous poster hash: eef27...d1a
Skrevet

Jeg beholder det på mens jeg leser boka, når boka er ferdiglest kastes smussomslaget. Da synes det godt i bokhylla hvilke bøker som venter på å bli lest også, en ekstra bonus :) 

Problemet er at mannen gjør det motsatt. Han tar smussomslaget av når han leser boka, setter det på før den settes i hylla. Han synes det er finere og mer praktisk. 

Nå leser jeg nesten utelukkende på Kindle, så nå slipper vi å krangle om denne bagatellen :D

Skrevet

Ja. Jeg er forsiktig med bøkene mine, så alle er like fine også, selv tett i bokhylla.

Anonymous poster hash: a4b0d...8c8
Skrevet

Ja.

Har hundrevis av bøker, og det er jo på smussomslaget infoen om boka står. Jeg låner ut mye bøker til venner også, og da ønsker de også å lese hva bøkene handler om, og de beskytter bøkene.

Anonymous poster hash: eef27...d1a

Akkurat den informasjonen er neppe så viktig i våre dager. Et raskt søk på tlf gir deg all den info du vil ha.

Pr idag har vi forøvrig ca 50/50 med og uten det omslaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...