Gå til innhold

Hjelp meg og rydd i klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene på 5 og 8 år har alt for mye tøy. De finner ikke favorittklærne sine og huset flyter av tøy på Tørkerom osv. Nå skal jeg kaste/legge bort alt utenom en grei garderobe sånn at vi lett kommer oss gjennom uka. Dere som har ordne? Hva er et normalt antall plagg? Tenkte først 20 bukser 20 gensre osv ? Men kanskje det også er mye? Tips takk!!! Bruker hver dag på evig kneskaos

Anonymous poster hash: e420f...e8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene på 5 og 8 år har alt for mye tøy. De finner ikke favorittklærne sine og huset flyter av tøy på Tørkerom osv. Nå skal jeg kaste/legge bort alt utenom en grei garderobe sånn at vi lett kommer oss gjennom uka. Dere som har ordne? Hva er et normalt antall plagg? Tenkte først 20 bukser 20 gensre osv ? Men kanskje det også er mye? Tips takk!!! Bruker hver dag på evig kneskaos

Ta ut det som nesten ikke blir brukt og litt til. Tenker det er nok med maks ti plagg av hver. Legg det du er usikker på der det er lett å finne det, så kan du heller ta det frem om det trengs.

Skrevet

20 bukser?? Haha

Mine har kanskje 10, alle varianter inkludert. (Jeans,joggebukser,leggings)

Og jeg synes de har mye.

Anonymous poster hash: 56b66...bb9

Skrevet

Vi ryddet i klærne i helga. Resultatet ble to søppelsekker med klær som var for små eller som jeg ikke tror vil bli brukt. Kastet mye med flekker, hull osv også.

Vi beholdte ca 15 av hver. Resten kommer jeg til å stappe inn i norgespakker og sende som en overraskelse til min kusine:-)

Anonymous poster hash: 0a4be...e0d

Skrevet

Ja vi snakker 40 kjoler, 40 bukser ... Ja helt vilt. Ungene blir stressa av det også. Ja tenker å legge unna litt i tilfelle man Angrer ....

Skrevet

Ja vi snakker 40 kjoler, 40 bukser ... Ja helt vilt. Ungene blir stressa av det også. Ja tenker å legge unna litt i tilfelle man Angrer ....

Når de er så store kan det være lurt å legge unna litt ja. Det kan fort skje et uhell og noe blir ødelagt:-)

Anonymous poster hash: 0a4be...e0d

Skrevet

Jeg fjernet godt over halvparten av klærene til min eldste, hun merket det ikke og savnet det ikke... Da har de for mye. Jeg hadde vel igjen ca 10 av hver, hun har fortsatt mye klær!

Anonymous poster hash: acff6...3da

Skrevet

Mine tips:

Få plagg, og tørketrommel.

Kast/gi bort klær som barna aldri går med. Som oftest har man favorittklær, og da blir resten av klærne skapfyll. Samme med oss voksne. Ha faste hyller til f.eks bukser, så ser du hva du får plass til. Heller oversiktlig skap og vaskerom, enn overfylt kaos :)

Enten så har du ekstremt god økonomi, eller burde bruke pengene mer fornuftig. Hvem i voksealder trenger vel 40 kjoler? Men så er klær av null interesse for meg, så kanskje ikke den rette til å svare :) 

Anonymous poster hash: f8330...835
Skrevet

Det er bare tull. Tror jeg samler på klær til barna, men ser jo at det bare blir kaos ! Takk for mange tips. Er i gang med å halvere nå hvertfall . Største har 48 bukser .... Ikke bra

Skrevet

Hahaha, 48 bukser? Send meg en flybillett så skal det bli orden i skapene dine :)

Anonymous poster hash: f8330...835
Skrevet

Herregud, rik du eller?

Jenta mi har 5 bukser, ca 5 t-skjorter, 3 collegegensere og 1 litt tykkere innegenser + en tykk ullgenser

Sende noe til meg? :) 

Anonymous poster hash: f36fd...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...