Gå til innhold

Noen som vil ned til julen 2015?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må være noen som må ned minst -20 kg da jeg selv er stor😝😝😝

Anonymous poster hash: 971e2...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil alltid ned, men de siste kiloene - dvs 15-20 er seige om jeg skal veie 55 +. Gått ned 25 kg og beholdt vekten siden i fjor, men skjer ikke en dritt siden jul :/

Hva for noen planer har du for å slanke deg da? Lavkarbo? Grete R? Paleo?

Skrevet

Jeg ville ned til sommeren 2014, vel det skjedde ikke. Ville så ned til julen 2014, fremdeles ingen nedgang. Så satt jeg mål om å gå ned til sommeren 2015, men tror du jeg klarte det? Niks. Så jeg kan godt henge meg på, men om jeg klarer det? Aner ikke..

Hilsen tjukka

Anonymous poster hash: bb36b...84c

Skrevet

Jeg blir gjerne med, jeg har begynt og gått ned 5 kilo. Men har 25 kg igjen. Satser på å bli ferdig februar 2016 :-)

Anonymous poster hash: 986e8...eb3
Skrevet

Jeg er med! Skulle være slank nå til sommeren 2015, men det skjedde ikke. Veier 77.5. Vil ned til 68 i første omgang.

Planen er å spise ca 1400 kcal i ukedagene og litt mer fritt i helgene.

Gå turer og trene litt styrke.

Skrevet

Jeg er med! Skal ned 20 kg 😳 Planen her er å telle kalorier, skal ligge på 1400 i følge Lifesum appen. Noen av dere som har lastet ned den? Har knapt holdt på 1 uke, og gått ned 1 kg. I tillegg skal jeg gå turer og trene litt styrke på stuegulvet 😝

Skrevet

Sorry fikk ikke sett svarene før nå😓. Men åssen skal vi gjørde det da med oppdatering osv? Lage en egen tråd f.eks?

Skrevet

Jeg er med! Skal ned 20 kg 😳 Planen her er å telle kalorier, skal ligge på 1400 i følge Lifesum appen. Noen av dere som har lastet ned den? Har knapt holdt på 1 uke, og gått ned 1 kg. I tillegg skal jeg gå turer og trene litt styrke på stuegulvet 😝

Jeg har lastet ned den.

HI

Skrevet

Jeg er med! Skal ned 20kg... Har nå på et år gått opp 15kg.. Så ja, nå må noe skje..

Her er målet å gå mye turer, å spise mindre, og sunt. Kutte ut alt av brus, og godis. Kun litt i helgene.

Pluss at jeg må prøve å få i meg frokost om dagene og drikke nok vann..

Skrevet

Jeg vil ned i vekt til julen 2015.

Så jeg blir gjerne med.

Jeg skulle gått ned 30 kg, men er fornøyd med 20 kg.

Jeg håper på 5 kg nedgang til 15. August. ( nå er det ferietid, og vanskeligere å følge et strikst kosthold, derfor tar jeg det litt piano i starten. ) 5 kg er for meg en kjempestart:)

Skrevet

Jeg holder på. Minus 20kg siden nyttår. Men veien er lang og målet er 15 til før jul og en del kg til neste år og. Henger meg på her jeg.

Skrevet

Når skal vi ha veiedag?

HI

Skrevet

Jeg er med.

Roedemetoden. Skal ned 37 kg totalt.

Har veiedag på tirsdager.

Anonymous poster hash: a0d7c...d23

Skrevet

Jeg blir og med......igjen :flau: Skulle egentlig har vært i mål denne sommeren, men den gang ei   :grine:

Vil helst ned 30 kg......gulp. Har bestemt meg for å ha veiedag på søndager, som en avslutning på uka

Skrevet

Jeg veier meg onsdager.Kommer til å fortsette med det :)

Skrevet

Jeg har slanket meg i litt over 5 år nå. Resultatet kort sagt, ned 26,5 kilo, så opp igjen 21,9 kilo når jeg ble syk..

Har vært opp og ned etter det også. Jeg drømmer om å gå ned 20 - 23 kilo.

Det er tråder om slanking på slankesidene også, og man kan ev. lage en ny også. De er gjerne lettere å finne frem der enn på anonymforum :)

Skrevet

Hei! Jeg vil også være med, trenger å ta av 30 kilo. Skulle være slank til sommeren jeg også, forsåvidt var planen den samme i fjor, men nei. Dette plager meg mer og mer, tenker først og fremst på helsen. Tror det er bra om vi er flere som kan motivere hverandre :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...